این دختر، عابدزاده فوتبالیست زنان هستش + عکس

عملکرد درخشان زهرا خواجوی در خاتون و تیم ملی ادامه دارد.

به گزارش اخبار تایمز؛ ظهر امروز در دیدار تیم ملی بانوان ایران و چین تایپه که از سری مسابقات انتخابی المپیک برگزار شد، زهرا خواجوی دروازه بان تیم ملی بانوان عملکرد درخشانی داشت و با چندین سیو متوالی دروازه ایران را نجات داد. البته درخشش خواجوی از چشم مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا دور نماند و در پایان مسابقه به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

خواجوی که دو سال قبل و بعد از اختلافاتش با مریم ایراندوست، سرمربی وقت تیم ملی بانوان دیگر به اردوی تیم ملی بانوان دعوت نشده بود، پس از اخراج ایراندوست به یکی از اعضای ثابت تیم ملی بانوان تبدیل شد. مریم آزمون از همان اردوی اول خواجوی را صدا زد و اختلافات زهرا کدایی دروازه بان تیم ملی در زمان حضور ایراندوست در کنار آزمون دلیل بیشتری شد تا زهرا خواجوی دوباره به عنوان دروازه بان شماره یک تیم ملی انتخاب شود.

البته درخشش خواجوی در عرصه باشگاهی نیز ادامه داشت و او در فصل گذشته نقش بسزایی در قهرمانی خاتون داشت. خواجوی در ۱۸ بازی تنها ۵ گل به ثمر رساند و بیشترین کلین شیت را به نام خود ثبت کرد تا با این درخشش مهره اصلی اردوهای آزمایشی شود.

این دختر، عابدزاده فوتبالیست زنان هستش + عکس

او در بازی امروز تیم ملی مقابل چین تایپه در دقیقه ۹۳ با یک سیو دیدنی مانع از باز شدن دروازه ایران و از دست دادن امیدهای تیم ملی بانوان برای صعود به دور بعدی رقابت ها شد. عملکرد درخشان او در پایان این مسابقه او را به بهترین بازیکن زمین تبدیل کرد.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml