آیا این یک ذهن اقتصادی است یا یک بیماری فرهنگی؟ حوله و لباس امضا شده رونالدو قبل از آمدنش آماده بود!

فضای مجازی پر شده از رونالدو، انواع محصولات ستاره پرتغالی که فقط ۳۶ ساعت در کشورمان حضور دارد اما به اندازه ۳۶۰ روز تولید کرده است!

به گزارش اخبار تایمز؛ چند روز پیش مطلبی در خبروزی نوشتیم و هشدار دادیم که چون قرار است رونالدو به ایران بیاید گول دلالان را نخورید و مراقب کلاهبرداران باشید!

آن مقاله فقط یک پیش بینی نبود، یک مشاهده عینی از تلاش گروه برای تعیین تعداد عکس با رونالدو در بین خود بود! گروهی دیگر ده ها حوله و لباس مختلف با امضای جعلی رونالدو تهیه کرده بودند و سومی…

آره ! از یک ماه پیش خیلی ها به دنبال این حضور ۳۶ ساعته ستاره پرتغالی بودند تا بار خود را ببندند و پول زیادی به جیب بزنند. البته حضور رونالدو هم بهانه بود و اصل ماجرا هم همان ضرب المثل معروف “احمق است، شکسته نمی شود!”

فقط به اخبار ۲۰ ساعت گذشته نگاه کنید. آبروریزی جهانی به دنبال رونالدو، دویدن بیهوده، توهین دیگران به ایرانی ها هم فدای این اتفاق، مدیر هتل اسپیناس گفت ۳۲ نفر در این هتل اتاقی را ۴۳ میلیون تومان خریدند تا شاید رونالدو را ببینند! یعنی این ۳۲ نفر کوچکترین شناختی از فوتبال نداشتند که بدانند تیم های فوتبال معمولا چندین طبقه از هتل را به طور کامل اجاره می کنند و برای هر ستاره چندین بادیگارد استخدام می کنند! اگر با هر تیم ورزشی مهمان مسئول و غیرمسئول بفرستیم یک نیروی امنیتی با خود می آورند تا به سرمایه آنها رسیدگی کند!

پسر گریان موفق شد با رونالدو ملاقات کند. در انسان دوستی ستاره پرتغالی شکی نیست اما چرا هیچکس نمی گوید که پدر این پسر برای یک شب ۵۰ میلیون تومان خرج کرده در حالی که هزاران پدر شرمنده فرزندان خود هستند؟ و اینکه یکدفعه سلبریتی شد و صفحه اش تبلیغ می شود مشکوک نیست؟!

اون یکی امضای رونالدو رو ۱۰ میلیارد تومن حراج کرد پس چانه زنی هم نکن! عکس هایی از لباس های امضا شده رونالدو در اختیار کارکنان هتل قرار گرفته است که بسیاری از آن ها هفته قبل آن را آماده دیده بودند!

هیچ کس نمی گوید که النصر تمرینات خود را به دلیل ازدحام جمعیت لغو کرد یا اینکه ۱۳۰۰۰۰ دنبال کننده راننده اتوبوسی شدند که رونالدو را در عرض یک ساعت از فرودگاه به هتل رساند. و نه تنها کسی که بتواند دو کلمه با او صحبت کند. کل تیم پیروز شد! همه می دانیم که رونالدو در دایره محافظانش قرار دارد!

وقتی مدیرعامل پرسپولیس دخترش را به دیدن رونالدو می برد و از موقعیت او سوء استفاده می کند، دیگر چه انتظاری از این عزیزان می توان داشت؟

آنهایی که خود را دروازه بان النصر معرفی می کردند و می خواستند وارد هتل شوند، گروهی که فقط برای لمس هتلی که رونالدو در آن اقامت دارد از تپه بالا رفتند اما شب نان نداشتند، آنهایی که می خواستند به هتل تونل بزنند، آنهایی که درب هتل را شکستند و به منطقه آسیب رساندند و…

البته نگران هزینه خسارت هتل نباشید، سعودی ها پول دارند و این مبلغ در یک چشم به هم زدن جبران می شود. پس از ۵۰ سال، اتاق شماره ۲۳ هتل آتلانتیک همچنان با چند برابر قیمت رزرو می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml