این سه ارز دیجیتال از بیت کوین پیشی گرفته اند

قیمت بیت کوین در مقایسه با سطح ۲۰۷۰۰ دلار در سال گذشته به ۳۱۰۰۰ دلار رسیده است. با توجه به اتفاقاتی که در بازار فارکس خودمان رخ داد، افزایش تقریبا ۵۰ درصدی قیمت بیت کوین، ارزش سرمایه دارندگان ایرانی را ۱۳۰ درصد افزایش داد، اما در این بین، کسانی که اتریوم، لایت کوین و بیت کوین کش دارند، باید خوشحال تر باشند.

شماره یک اتریال; مثبت ۵۵%

نمودار اتریوم بازده سالانه مثبت ۵۵ درصدی را نشان می دهد. قیمت اتریوم به عنوان دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان از ۲۵۰ دلار به ۹۴۰ دلار افزایش یافته است. البته رشد ۶۹۰ هزار دلاری قیمت اتریوم برای سرمایه گذاران ایرانی آن معادل بازدهی ۱۳۸ درصدی ناشی از جهش قیمت دلار در بازار ارز است.

پس از بیت کوین، اتریوم با سهم نزدیک به ۱۸ درصد از بازار ارزهای دیجیتال بر بازار مسلط است و اندازه بازار آن به ۲۲۵ میلیارد دلار رسیده است. در این مدت قیمت اتریوم ۵۵ درصد افزایش یافت، کمترین قیمت فعلی اتریوم ۱۱۰۳ دلار بود و در پایان آوریل سال جاری، اتریوم سرسختانه به محدوده ۲۱۳۰ دلار رسید و بالاترین قیمت سال خود را تجربه کرد.

این سه ارز دیجیتال از بیت کوین پیشی گرفته اند

البته، قیمت اتریوم از بهترین روزهایش تا به امروز فاصله زیادی داشته است. در نوامبر ۱۴۰۰، همزمان با شکستن رکورد بیت کوین، اتریوم نیز توانست برای اولین بار به محدوده ۴۸۵۰ دلار صعود کند، بنابراین اکنون قیمت اتریوم نسبت به آن روزها ۶۱ درصد کاهش یافته است. ضرر اصلی دارندگان اتریوم ایرانی در این مورد کمتر از ۳۳ درصد برآورد شده است.

لایت کوین شماره دو؛ ۱۰۰ درصد

به گزارش اخبار تایمز، لایت کوین دهمین ارز دیجیتال بزرگ جهان است، سهم بازار آن تقریباً ۱۶ درصد است و دارندگان آن نسبت به سال گذشته تقریباً ۱۰۰ درصد افزایش یافته اند. زیرا قیمت لایت کوین از جولای سال گذشته دو برابر شده و از ۵۱.۳ دلار به ۱۰۲.۳ دلار رسیده است. به همان دلیلی که وارد جریان شد، لازم به یادآوری است که دارندگان لایت کوین ایرانیان نسبت به تیرماه سال گذشته ۲۰۷ درصد سود داشتند.

لایت کوین، نماد LTC، تقریباً ۷ میلیارد دلار ارزش بازار فعلی دارد و تقریباً ۴۲۰ میلیون دلار بین معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته مبادله شده است. در ۲۶ اکتبر سال گذشته، لایت کوین به قیمت پایین سالانه خود یعنی ۵۱.۲ دلار رسید و در ۱۲ جولای سال جاری که بهترین شکل در سال های اخیر محسوب می شود، قیمت لایت کوین به ۱۱۳ دلار رسید.

قیمت لایت کوین برای اولین بار در می ۱۴۰۰ به ۴۱۰ دلار رسید. اکنون در مقایسه با آن دوره، قیمت لایت کوین ۷۵ درصد کاهش را تجربه می کند. با توجه به کاهش تقریبا ۳۱۰ دلاری قیمت لایت کوین در این دو سال و چند ماه، سرمایه صاحبان ایرانی آن به جای ۷۵ درصد به ۴۶ درصد کاهش یافته است.

این سه ارز دیجیتال از بیت کوین پیشی گرفته اند

شماره سه بیت کوین کش؛ ۱۷۸ درصد

بیت کوین کش شش سال است که به لیست ارزهای دیجیتال اضافه شده است و در سال گذشته توانسته ۱۷۸ درصد را به صاحبان خود بازگرداند. در حال حاضر قیمت بیت کوین کش به ۲۸۲ دلار رسیده است که تقریباً ۱۸۴ دلار بیشتر از سال گذشته است. البته نکته جالب اینجاست که مهم ترین دوره بازدهی باورنکردنی ۱۷۸ درصد بیت کوین کش به همین چند هفته اخیر برمی گردد.

قیمت بیت کوین کش از جولای سال گذشته تا پایان ژوئن سال جاری بین دو محدوده ۱۰۰ تا ۱۳۵ دلار در نوسان بود، اما از آن زمان بیت کوین کش توانسته به ۲۸۵ دلار نزدیک شود. البته این را هم باید گفت که قیمت بیت کوین کش نسبت به پیک تاریخی ۴۳۵۵ دلاری خود ۹۳ درصد کاهش داشته است. ایرانیانی که یک سال پیش بیت کوین کش در کیف پول خود داشتند، اکنون ۳۲۷ درصد سود دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml