این موس عجیب و پوشیدنی به جای موس پد روی انگشتان شما قرار می گیرد

این موس پوشیدنی عجیب به جای موس پد روی انگشتان شما قرار می گیرد  

به گزارش اخبار تایمز، تعداد زیادی موش با اشکال مختلف در بازار وجود دارد و آنها کار خود را انجام می دهند. اما تلاش ها برای بهبود این محصولات متوقف نمی شود. Clip Mouse یکی از این تلاش‌هاست که ماوس را به یک گیره ساده تبدیل می‌کند تا اشاره و کلیک کردن را آسان‌تر کند.

کمپینی در وب سایت کیک استارتر راه اندازی شده است که می خواهد ماوسی با طراحی متفاوت اما با عملکردهای مشابه ماوس جادویی اپل ارائه دهد. البته این ماوس از کامپیوترهای ویندوزی نیز پشتیبانی می کند. طراحی این دستگاه شبیه حرف U به صورت افقی است و روی انگشت اشاره و وسط قرار می گیرد.

ماوس پوشیدنی Clip Mouse چگونه عمل می‌کند؟

برای استفاده از این ماوس، کافی است آن را روی انگشتان خود قرار دهید و دست خود را حرکت دهید تا نشانگر را روی صفحه حرکت دهید، همانطور که یک ماوس معمولی را تکان می دهید. این دستگاه با استفاده از شتاب سنج حرکات افقی ماوس را تشخیص داده و اطلاعات آن را از طریق بلوتوث به کامپیوتر ارسال می کند.

این موس عجیب و پوشیدنی به جای موس پد روی انگشتان شما قرار می گیرد

با توجه به اینکه در این ماوس لیزر یا قسمت اپتیکال دیگری وجود ندارد، لازم نیست دستگاه خود را روی سطح صاف و محکمی مانند ماوس پد قرار دهید.

کلیک های چپ و راست از طریق بازوی پایین حرف U در این دستگاه مشخص می شود. این بازو دارای سنسورهایی برای تشخیص لمسی است که با برخورد قسمت پایین انگشتان به آن و تشخیص کلیک فعال می شوند.

اگر کاربر بخواهد تایپ کند و از حرکات دستش برای حرکت دادن نشانگر ماوس استفاده نشود، می تواند با فشار دادن یک دکمه، ماوس را به طور موقت غیرفعال کند. همچنین می توان از همین دکمه برای تنظیم مجدد موقعیت اشاره گر به مرکز صفحه استفاده کرد.

ماوس کلیپ دارای پورت شارژ USB است و با یک بار شارژ می توانید حدود ۵۰ ساعت از آن استفاده کنید. اگر این دستگاه به مرحله تولید برسد قیمت آن ۶۵ دلار خواهد بود.

انتهای پیام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml