این پسر دوستت نداره (۱۵ نشانه عدم علاقه پسر)

 به همین دلیل در این مطلب از اخبار تایمز به مطالعه علائم عدم علاقه مرد به زن خواهیم پرداخت تا متوجه شوید روانشناسی چه دیدگاهی دارد.

چرا باید نشانه عدم علاقه پسر به دختر را بشناسیم؟

گاهی پیش میاید افراد به خاطر منفعت یا سود جویی با ما ارتباط عاطفی برقرار میکنند، یا اصلا وارد یک ارتباط یک طرفه احساسی شده ایم، اما خبر نداریم! به همین دلیل پیشنهاد می کنیم خانم ها نشانه عدم علاقه مرد را بشناسند و رابطه را با آن مقایسه کنند. این شیوه رفتاری باعث می شود همیشه از احساسات طرف مقابل نسبت به رابطه تان آگاهی داشته باشید.

به مشاور روانشناس مراجعه کنید

در ادامه راهکارهایی را بیان می کنیم که کمک می کنند متوجه علائم عدم علاقه مرد به زن شوید. اما اگر نیاز به همفکری تخصصی دارید حتما از مشاور روانشناس خوب کمک بگیرید تا موضوع دقیق تر بررسی شود. شاید ما دچار اشتباهات ذهنی شده ایم و مشکلی در رابطه عاطفی نیست، در این مواقع مشاور روانشناس کمک می کند بهتر وضعیت موجود را بررسی کنیم. اگر نیاز به مشاوره روانشناسی آنلاین و تلفنی دارید ویکی روان سایت مناسبی برای مشاوره روان درمانی داخل و خارج از کشور است.

او می تواند روزها را بدون تماس یا پیام شما سپری کند

معمولا یک آقا هیچ وقت خانمی را معطل نمی کند. اما اگر به نظر می رسد که پاسخ دادن به یک متن یا تماس شما یا نادیده گرفتن کامل تلاش های شما ساعت ها و روزها طول می کشد، ممکن است مشکلی جدی در پیش باشد. هیچ ثباتی در رفتار او و هیچ روال عادی در ارتباطات او وجود ندارد. او ممکن است هر روز صبح برای چند روز به شما پیام بدهد و سپس ناگهان برای چند روز متوقف شود. این جدایی و عدم پاسخگویی می تواند نشانه ای از عدم علاقه پسر به دختر باشد.

نشانه های عدم علاقه پسر از بین رفتن عاطفه و صمیمیت است 

نشانه های عدم علاقه پسر

احتمالا او دیگر مهربان نیست. به نظر می رسد که از جملات شیرینی که در گوشش زمزمه می کنید، عصبانی است. به نظر نمی رسد آن نشانه های کوچک محبت دیگر وجود داشته باشند. دست گرفتن، دزدکی بوسه زدن، در آغوش گرفتن از پشت، نگاه کردن به چشمان یکدیگر، یا نوازش کردن و مواردی از این قبیل به نظر می رسد خیلی کمتر شده باشد. عدم صمیمیت از طرف او نشانه واضحی است که نشان می دهد در این رابطه مشکلی وجود دارد.

نشانه عدم علاقه پسر به دختر عدم تمایل به برقرار ارتباط با دختر است

آیا احساس می کنید شما تنها کسی هستید که در رابطه تمام تلاش خود را می کنید؟ مانند تلاش برای داشتن یک مکالمه و تثبیت یک قرار ملاقات با یک مشاور روابط و شما سعی می کنید هر کاری برای نجات این رابطه انجام دهید. اما به نظر می رسد او این رابطه را نمی خواهد. او موضوعات بحث را نادیده می گیرد، دور می شود، با شما دعوا می کند و بهانه می آورد تا مشاور روانشناس را نبیند! این ها نشانه هایی از عدم تمایل او به ادامه رابطه است یا مشکل جدی با شما دارد.

او از شما می خواهد تغییر کنید

شما می خواهید او شما را به خاطر کسی که هستید دوست داشته باشد، نه به خاطر چیزی که  او می خواهد باشید.

اگر او به طور ناگهانی شکایت های زیادی در مورد عادات شما یا نوع شخصیت شما دارد و دائما سعی می کند شما را تغییر دهد، مشکلی وجود دارد که می تواند نشانه عدم علاقه مرد به همسرش باشد.

او بیش از حد انتقاد می کند و اغلب به شما می گوید که تغییر کنید. ممکن است احساس کنید که دیگر به اندازه کافی برای او خوب نیستید.

«متاسفم» به نظر پیچیده ترین کلمه برای او است

حتی اگر ناراحت شود، اهمیتی به آسیبی که ممکن است به شما وارد کرده باشد، نمی دهد. او تقریبا هیچ گاه از اعمالش پشیمان نمی شود، یا حداقل این را نمی گوید. او برای جبران هیچ کاری نمی کند و به نظر می رسد که عذرخواهی بر خلاف نفس اوست. او همچنین اغلب حالت دفاعی و قضاوتی پیدا می کند و طفره می رود و هرگز نمی گوید متاسف هست. در واقع عدم قبول اشتباهات دیگر نشانه عدم علاقه پسر به دختر است.

شما پدر و مادر او را ندیده اید

بسیار ساده است. شما در یک رابطه رمانتیک هستید و در مورد آینده با هم صحبت کرده اید. اما به هر حال، او شما را از خانواده و دوستان نزدیکش دور نگه می دارد. او طفره می رود و از هر نوع ارتباط بین شما و خانواده اش اجتناب می کند. در این صورت مرد شما یا عاشق شما نیست یا هنوز از این رابطه مطمئن نیست.

نشانه عدم علاقه مرد به زن کم شدن رابطه جنسی است

علائم عدم علاقه مرد به زن

پیش از این، رابطه جنسی با پارتنرتان هیجان انگیز و غیرقابل مقاومت بود. اما ناگهان به نظر می رسد که این میل از بین رفته است و او ترک عادت کرده است. حتی بعد از این که تمام زیرپوش های جذاب، شمع های معطر و موسیقی رمانتیک را امتحان کردید، او مانند شما مشتاق نیست!

سکس به همان اندازه که برای زنان احساسی است، برای مردان نیز احساسی است. بنابراین اگر به نظر می رسد که او از نظر فیزیکی از شما فاصله گرفته، ممکن است احساساتش نسبت به شما تغییر کرده باشد. روانشناسی عدم ارتباط جنسی مانند قبل را از نشانه های عدم علاقه پسر می داند.

او به شما خیانت می کند!

او می گوید عاشق شماست و بعد به شما خیانت می کند! شادی فقط در معادله عشق موجه نیست. در این مورد تعجبی ندارد که نخواهید به این فرد فرصت دیگری بدهید. استفاده از مشاوره بعد از خیانت بهترین راهکار در این مواقع است.

مسخره بازی‌اش از روی بدجنسی است

به نظر می رسد او هیچ ابایی از مسخره کردن چیزهایی که برای شما مهم است ندارد. ممکن است برخی از علایق، عادات یا دیدگاه‌های شما با او یکی نباشد، اما اگر به انتخاب‌های شما بی‌احترامی می‌کند، ممکن است به این دلیل باشد که دیگر عاشق شما نیست.

او شما را آرام نمی کند

شریک زندگی کسی است که به او ایمان دارید. او شانه ای برای گریه کردن، و دلیل قدرت شماست. وقتی زمین می خورید شما را بلند می کند و وقتی در آستانه تسلیم شدن هستی شما را تشویق می کند. وقتی هیچ حمایتی از و نمی‌بینید می تواند از علائم عدم علاقه مرد به زن باشد.

او از جبران خودداری می کند و به نیازهای شما اهمیتی نمی دهد

یک رابطه شامل مقداری مصالحه از هر دو طرف است. شما باید درک کنید که طرف مقابل به چه چیزی نیاز دارد. وقتی کسی را دوست دارید ارزشش را دارد.

اگر پارتنر شما دیگر نگران نیازهای شما نیست و حاضر نیست برای مراقبت از شما در سبک زندگی خود تغییری ایجاد کند، وقت آن است که کمی عمیق تر به مسائل نگاه کنید.

علاوه بر این، اگر او تمایلی به کار بر روی این رابطه نداشته باشد، مشکلی وجود دارد. می توانید از مورد را از نشانه های عدم علاقه مرد به همسرش در نظر بگیرید.

خیلی وقت است که دیگر اولویت او نیستید

نشانه های عدم علاقه مرد به همسرش

وقتی عاشق می شوید، بخش عظیمی از زندگی یکدیگر را تشکیل می دهید. چه برنامه روزانه شما باشد و چه فقط برنامه آخر هفته، او باید حضور شما را در نظر بگیرد.

او هرگز تماس را نمی گیرد

در ابتدای رابطه زوج ها تمام مدت شبانه روز با هم صحبت می کنند و همیشه از همراهی یکدیگر لذت می برند. البته این موضوع با گذشت زمان از بین می رود. اما اگر می بینید که در حال حاضر فقط شما هستید که پیام ارسال می کنید، چک می کنید، تماس می گیرید و قرار ملاقات می گذارید، پس مشکلی وجود دارد. اگر پارتنر شما هرگز تماس  تلفنی را آغاز نمی کند، احتمالا به این دلیل است که دیگر مثل سابق دل تنگتان نمی شود. یعنی نشانه عدم علاقه مرد به زن با عدم پیگیری و تماس ها نشان داده میشود.

زمان با کیفیت را با هم سپری نمی کنید

معمولا او دوست داشت تنها با شما وقت بگذراند. قرارهای رمانتیک، رانندگی، ساعت ها صحبت کردن با تلفن، تماشای فیلم، قرارهای شام، بازی با هم و هر کاری که با هم انجام می دادید زیبا و رمانتیک بود. اما اخیرا تمام برنامه های او با شما شامل افراد دیگری نیز می شود.

او دروغ می گوید

گفتن حقیقت همیشه آسان نیست، اما دور ماندن از موقعیت هایی که شما را مجبور به دروغ گفتن می کنند، دشوار نیست. اگر شریک عاطفی شما در حال تبدیل شدن به یک دروغگوی همیشگی است، احتمالا چیزی را پنهان می کند. همچنین این روشی برای دوری از شما است و دیگر نمی خواهد شما را در زندگی خود درگیر کند. دروغگویی از بدترین علائم عدم علاقه مرد به زن است.

راه چاره چیست؟

نشانه عدم علاقه پسر به دختر به همین موارد محدود نمیشوند. اگر شرایط ارتباط عاطفی شما متفاوت است و اوضاع مورد پسند شما نیست پیشنهاد می کنیم موضوع را با روانشناس متخصص در روابط عاطفی و ازدواج درمیان بگذارید تا نظر کارشناسانه او را جویا شوید. گاهی علائم عدم علاقه مرد به زن فقط در ذهن ما وجود دارند پس سریع قضاوت نکنید.

یک دیدگاه

  1. رابطه یه ارتباط دو طرفه هست که باید هر دو نفر براش وقت بزارن. به همین خاطر اگر کسی بهتون بی محلی می کنه یعنی دوستون نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml