کیس کامپیوتر گیمینگی که با خون انسان خنک می‌شود! + عجیب اما واقعی…

بلیزارد از کیس مخصوص کامپیوتر مخصوص بازی برای Diablo IV رونمایی کرد. ویژگی اصلی این کیس کامپیوتر مشخصات نیست بلکه استفاده از خون انسان در داخل آن است!

به گزارش اخبار تایمز؛ بلیزارد، سازنده بازی Diablo IV، اخیرا کمپین تبلیغاتی را برای آن راه اندازی کرده است که هدف آن تشویق مردم آمریکا به اهدای خون، علاوه بر تبلیغ فصل جدید این بازی آنلاین به نام Season of Blood است. در طی این کمپین، یک کیس کامپیوتر مخصوص بازی حاوی خون واقعی انسان به صورت رایگان از طریق قرعه کشی در اختیار یکی از شرکت کنندگان قرار می گیرد.

کیس کامپیوتر گیمینگ اختصاصی Diablo IV حاوی خون انسان!

کیس کامپیوتر گیمینگی که با خون انسان خنک می‌شود! + عجیب اما واقعی...

افرادی که می خواهند در قرعه کشی Diablo 4 Bloody Case شرکت کنند باید از ۲۰ اکتبر تا ۲۰ نوامبر (۲۸ مهر تا ۲۹ آبان) به یکی از مراکز اهدای خون در آمریکا مراجعه کنند. در صورتی که مجموع خون اهدایی به حد نصاب ۶۳۰ لیتر برسد، قرعه کشی مذکور برای تعیین برنده خوش شانس این پرونده عجیب فعال می شود.

به گفته بلیزارد، کیس بازی موجود در این کمپین آینده دارای سیستم خنک کننده مایع با خون واقعی انسان است. البته نباید انتظار جریان خون در حلقه سیستم خنک کننده این کیس را داشته باشید. شاید از خونی که محتوای آبی آن حذف شده بود به عنوان رنگدانه برای تزئین بدنه استفاده شده است.

بلیزارد همچنین مشخصات بازی رایانه شخصی Diablo IV را به اشتراک گذاشته است که هر گیمر را به معنای واقعی کلمه هیجان زده می کند. این کامپیوتر قدرت پردازشی خود را از پردازنده پرچمدار نسل سیزدهم اینتل Core i9 13900K تامین می کند. کارت گرافیک آن GeForce RTX 4090 انویدیا است که یکی از قدرتمندترین کارت های بازار امروزی به حساب می آید. ۶۴ گیگابایت رم DDR5 و حافظه ۳ ترابایتی NVMe M.2 SSD بقیه مشخصات آن است. همچنین در طراحی این کیس از پالت رنگی منحصر به فرد بازی Diablo و طرح های ویژه فصل Season of Blood استفاده شده است.

 

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml