این دسته از بازنشستگان در این تاریخ پول زیادی خواهند داشت

رئیس کانون بازنشستگان کارگری استان تهران ابراز امیدواری کرد که پرداخت وام بازنشستگان کارگری تا قبل از دهم شهریور آغاز شود.

به گزارش اخبار تایمز؛ میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از تمهیدات لازم برای پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال وام به ۴۰ هزار مستمری بگیر این سازمان خبر داد.

وی گفت: این وام حداکثر تا هفته آینده به صورت متمرکز به حساب ثبت نام کنندگان واریز می شود.

علی دهقان کیا (رئیس کانون بازنشستگان کارگری استان تهران) در رابطه با سهمیه وام بازنشستگان و میزان پرداختی تا به امروز گفت: متاسفانه تا امروز تنها دور اول وام بازنشستگان کارگری وثیقه و واریز شده است. حساب بازنشستگان از ابتدای سال جاری تاکنون تنها به حدود پنج هزار مستمری بگیر وام داده شده است.

وی در خصوص وام فاز دوم نیز گفت: قرار بود وام فاز دوم شهریور ماه پرداخت شود اما هنوز اعتبار تخصیص نیافته و سپرده گذاری ها شروع نشده است. علاوه بر ثبت نام های قبلی که هنوز وام خود را دریافت نکرده اند، این سازمان ۴۰ هزار سهمیه وام جدید را برای کل کشور اعلام کرده که بازنشستگان مجددا ثبت نام کرده اند.

به گفته دهقانکیا بسیاری از بازنشستگان در انتظار دریافت وام هستند. تعداد زیادی از افراد در مراکز ثبت نام کرده اند که اسامی آنها به بانک رفاه ارسال شده است، این علاوه بر سهمیه ۴۰ هزار نفری است که خود سازمان اعلام کرده است.

رئیس کانون بازنشستگان کارگری استان تهران ابراز امیدواری کرد که پرداخت وام بازنشستگان کارگری تا قبل از دهم شهریور ماه آغاز شود.

وی تاکید کرد: بازنشستگانی داریم که بیش از یکی دو ماه در انتظار دریافت وام هستند; امیدواریم این هفته یا هفته آینده با اعتبار کافی پرداخت ها انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml