بازارگرمی در آستانه بازی بزرگ؛ چرا ناگهان منشا پرسپولیسی شد؟/ بدترین شهاب زاهدی از بهترین منشا بهتر است/ تا علی خطیر هست منشا در استقلال شانسی ندارد!

قدیمی‌ها می‌گفتند مشک آن چیزی است که می‌بوی، نه آن چیزی که عطار می‌گوید، اما لعنت بر این دلار مفت که همه معیارهای اخلاقی را تغییر می‌دهد!

به گزارش اخبار تایمز؛ آیا آقای منشا نماینده حضور شماست؟ نسل جدید اگر او را ادا نکند حق دارد! فقط بدانید در سه سال اخیر در لیگ برتر کشورمان فقط پشت ضربه پنالتی ایستاد و هر دو موقعیت فصل قبلش را از دست داد! به عبارت دیگر این پیرمرد نیجریه ای دیگر توانایی زدن پنالتی را ندارد، اما از آنجایی که خارجی ها در کشور ما دندان های ما را شمردند و کلاهمان را به ما نشان دادند، راه و رسم بازاریابی و دوست داشتنی شدن خود را به خوبی بلد است.

به صحبت های اخیر او توجه کنید:”من پرسپولیسی هستم!البته نمی خواهم استقلال ناراحت شود برای همین می گویم بنفش.همیشه می گویم هیچکدام از مهاجمان خارجی پرسپولیس به خوبی من نبودند.لوکادیا فقط ۹ بازی انجام داد، بله، او عملکرد خوبی داشت و بازیکن خوبی است، اما شما نمی توانید بازیکنی را که فقط ۹ بازی انجام داده است، با کسی که چندین سال خوب بوده است مقایسه کنید.

دلیل صحبت منبع در آستانه بازی با الدیل، حکمت خودش را دارد! در سال های حضورش در پرسپولیس که خیلی به آن توجه دارد یک گل مهم زد که آن هم در همان ورزشگاه آزادی مقابل الدحیل بود و پرسپولیس برونکو را به فینال آسیا برد. همون فصلی که برونکو بازیکن نداشت و مجبور شد مثل خیلی های دیگه از اصل استفاده کنه!

مشاوران منشا به او یاد داده اند که از کمبود مهاجم در پرسپولیس استفاده کند، اما این نخلستان هیچ وقت خالی از شیر نیست، شهاب زاهدی در بدترین شرایط مفیدتر از بهترین روزهای منشا است! حالا ناجوانمردی این حرکت را فراموش کنید که هیچکس در آستانه بازی پرسپولیس چنین مصاحبه ای نمی کند، پس حرف های او را تحلیل کنیم.

اول اینکه هر بازیکنی که از استقلال و پرسپولیس می رود خیلی طبیعی است که برای بازگشت طرفدار این دو تیم شود اما چرا تا زمانی که پیراهن این دو تیم را بر تن دارند از غیبت ها گلایه دارند؟

دوم اینکه ناصر محمدخانی یا فرهاد مجیدی زمانی بازیکنان بزرگی بودند پس چرا الان برنمی گردند؟ آقای منشا در ۵ سال اخیر دو بازی خوب نداشته است، چرا باید برگردد؟

ما می گوییم او می خواهد برگردد چون در ابتدای هر فصل به پرسپولیس پیوند خورده است اما هر مربی از خود برونکو گرفته تا کالدرون و یحیی گل محمدی او را نمی خواهد!

منشا از پرسپولیس به استقلال رفت و نیم فصل آنجا بود. بعد فولاد و مس رفسنجان چرا نمیگه من استقلالی هستم؟ جواب خیلی واضح است، به خاطر علی خطیر! خطیر زمانی که قائم مقام باشگاه استقلال بود جمله معروفی در مورد اصل و نسبش گفت: تخت خانه اش خیلی زود خراب می شد! و فوتبالیست ها پاسخ خود را گرفتند که چرا اصل به روزهای اوج بر نمی گردد!

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml