بازار داغ شایعات کریپتوکارنسی/ آیا جمعه سرنوشت ساز بیت کوین فرا رسیده است؟

گمانه زنی ها مبنی بر اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده یک صندوق قابل معامله در مبادلات بیت کوین (ETF) را در روز جمعه تایید می کند، در رسانه های اجتماعی به اوج رسیده است.

به گزارش اخبار تایمز، توییتی از رئیس دپارتمان حقوقی گری اسکیل مبنی بر «پر کردن برخی فرم‌ها» و همچنین توئیتی که به‌طور گسترده از سوی یک روزنامه‌نگار به اشتراک گذاشته شد، این گمانه‌زنی را افزایش داد که اولین ETF ممکن است روز بعد راه‌اندازی شود. بیت کوین توسط SEC تایید خواهد شد.

با این حال، بسیاری از تحلیلگران همچنان انتظار دارند که تاییدیه های احتمالی در هفته آینده برسد.

در پست ۴ ژانویه در

دیگران علاقه خاصی به توییت مرموز مدیر ارشد حقوقی Grayscale نشان داده اند که می گوید او “فقط برخی از فرم ها را پر می کند”، که از زمان ارسال آن ۱.۹ میلیون بازدید و ۶۷۰۰ لایک به دست آورده است.

در همین حال، هشتگ #BTCETF و عبارت “ETFs بیت کوین” در حال حاضر در توییتر در حال ترند است، حتی در حالی که قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳ درصد افزایش یافته است، پس از افت شدید در ۳ ژانویه.

با این حال، جیمز سیفرث، تحلیلگر ETF بلومبرگ، بسیاری از گمانه زنی ها در مورد تایید ۵ ژانویه را به عنوان نویز توصیف کرد و گفت که او همچنان انتظار دارد که تایید بین ۸ و ۱۰ ژانویه اتفاق بیفتد.

وکیل جو کارلاسار همچنین خاطرنشان کرد که دوره نظرات عمومی برای چندین برنامه ETF تا نیمه شب ۵ ژانویه بسته نمی شود. به نظر او، “بسیار بعید” است که تا قبل از آغاز هفته آینده تصویب شود.

اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد ETF در بلومبرگ توضیح داد که SEC در حال حاضر نظرات نهایی را صادر می کند و صادرکنندگان فرم های نهایی ۱۹b-4 و S-1 خود را ارسال خواهند کرد.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml