بازار طلای تهران به مدت یک هفته تعطیل شد

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران از تعطیلی شش روزه بازار طلای تهران به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان (ع) خبر داد.

به گزارش اخبار تایمز؛ سید محمود شربیانی درباره تعطیلی بازار طلا و جواهر تهران گفت: طبق سنت دیرینه و همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران آن بزرگوار، بازار طلای تهران از سوم تا هجرت امام جمعه تعطیل و عزاداری است.

وی افزود: بر همین اساس طبق سنوات گذشته بازار طلا و جواهر تهران شامل گذرهای اصلی بازار و راسته طلا و جواهر بازار تهران از روز سه شنبه ۱۲ مرداد تا یکشنبه ۱۷ مرداد ماه تعطیل است و اعضای صنفی این بازار در عزاداری سید و سرور آزادگان جهان خواهند بود.

نایب رئیس اول اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران تعطیلی حدود یک هفته ای این بازار را ناشی از ایمان و تدین بازاریان دانست و خاطرنشان کرد: صنعت طلا و جواهر در کنار سایر اقشار مردم و بازاریان، عشق و ارادت خود را به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام توسط سیدالشهدا علیهم السلام ابراز می دارد. واحدها و برپایی دسته عزاداری و عزاداری.

شربیانی یادآور شد: در ایام تعطیلی بازار تهران به مناسبت ایام سوگواری، تمامی پاساژها و تالارهای بازار طلای تهران از جمله اردیبهشت، فروردین، خرداد، پاساژ حکیم هاشمی و مکاره و همچنین راسته‌های صحافه و طلافروشی‌ها در بازار تهران تعطیل و اکیپ‌های بازار تهران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml