باشگاه استقلال: مدارک مالی‌مان در آکواریوم است/ امکان ندارد از ما امتیاز کسر شود

باشگاه استقلال: مدارک مالی‌مان در آکواریوم است/ امکان ندارد از ما امتیاز کسر شود

مدیران باشگاه استقلال در تازه‌ترین اقدام نسبت به شکایت رعایت نکردن سقف قرارداد از آمادگی دوباره خود برای ارائه مدارک مالی‌شان خبر دادند.

در شرایطی که برخی از باشگاه‌ها نسبت به عقد قرارداد باشگاه استقلال با بازیکن آرژانتینی و نحوه پرداخت پول تعدادی از بازیکنان داخلی استقلال نسبت به رعایت نشدن سقف قراردادها از سوی این باشگاه شکایتی را به فدراسیون فوتبال ارائه داده‌اند یکی از مدیران باشگاه استقلال نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

پیرو حضور علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال در برنامه زنده تلویزیونی و دفاع تمام‌قد از عملکرد مالی باشگاهش، مدیران باشگاه استقلال در ارتباط با رعایت سقف قرارداد در نظر گرفته شده برای این باشگاه کاملا با اطمینان سخن به میان می‌آورند. یکی از مدیران باشگاه استقلال در همین خصوص اعلام کرد: به‌قدری از عملکرد مالی باشگاه استقلال در ماه‌های اخیر به ویژه در چهارچوب سقف تعیین‌شده برای باشگاه مطمئن هستیم که همین حالا اگر بگویند به فدراسیون بیایید مدارکمان آماده است. خوشبختانه از روز اول همه اقدامات مالی باشگاه شفاف و اصطلاحا در آکواریوم بوده است. طوری که همه قادر به دیدن و رصد آن بوده‌اند. از این بابت خیالمان راحت است. همه آن‌ها را هم روی کودال سازمان بورس و اوراق بهادار قرار داده‌ایم.

طبق اعلام این مقام مسئول ظاهرا دفاعیات مدیران باشگاه استقلال برای ارائه به اعضای کمیته انضباطی آماده شده و قرار است در اولین فرصت و پس از فراخواندن نمایندگان باشگاه استقلال همه این دفاعیات به مدیران مسئول در فدراسیون فوتبال ارائه شود.

ناگفته نماند پیش از این باشگاه‌های سپاهان و پرسپولیس به ترتیب ۴ و یک امتیاز به علت رعایت نکردن سقف تعیین‌شده برای هزینه‌های یک باشگاه در فصل جاری از مجموع امتیازاتشان کسر شد.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml