بانوی ملی پوش تنیس: قبل از بازی در اتاقم بستری بودم

بانوی تیم ملی تنیس ایران گفت: دیروز حالم بد شد و قبل از بازی در اتاقم بستری شدم.

به گزارش اخبار تایمز و به نقل از خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به چین، مشکات الزهرا صافی ملی پوش تنیس کشورمان در اولین دیدار خود به مصاف حریفی از چین تایپه رفت که مغلوب وی شد. صفی که ست اول را با نتیجه ۶ بر صفر واگذار کرده بود، در حالی که در ست دوم با نتیجه ۴ بر صفر از حریف خود عقب بود، از ادامه مسابقه امتناع کرد تا بازنده این دیدار مشخص و حذف شود. از مسابقات

مشکات الزهرا صافی با بیان اینکه به دلیل بیماری نتوانستم در اولین دوره بازی های آسیایی عملکرد خوبی داشته باشم، بیان کرد: با آمادگی خوبی وارد بازی ها شده بودم و تمرینات مناسبی را پشت سر گذاشته بودم. اما دو روز قبل از مسابقه ام، بیمار شدم، در اتاقم محبوس شدم. به دلیل محدودیت های دارویی برای بازیکنان دوپینگ نتوانستم به درمان خود ادامه دهم.

بانوی ملی پوش تنیس: قبل از بازی در اتاقم بستری بودم

تا جایی که می توانستم به مسابقه رسیدم. بدنم خیلی ضعیف بود، آمادگی خوبی نداشتم و بازی خودم را انجام ندادم. این اتفاقات نیز بخشی از ورزش قهرمانی است و برای هر ورزشکاری قبل از مسابقه اش اتفاق می افتد. امیدوارم در مسابقات بعدی بهترین عملکردم را داشته باشم و بدون بیماری و سالمتر کارم را انجام دهم.

وی در خصوص مسابقات بعدی خود افزود: تنیس مسابقات پرفشاری دارد و پس از این در مسابقات بزرگسالان در آنتالیا ترکیه شرکت خواهم کرد. امیدوارم بعد از ریکاوری و بهبودی عملکرد بهتری داشته باشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml