بانک ها در پرداخت تسهیلات مسکن تعلل نکنند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی گفت: پیش بینی می شود با دستور رئیس جمهور شاهد تسریع در پرداخت تسهیلات مسکن از سوی بانک ها باشیم تا روند ساخت مسکن تسریع شود.
به گزارش اخبار تایمز؛ حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به تاکیدات اخیر رئیس جمهور در شورای عالی مسکن مبنی بر لزوم پرداخت تسهیلات مسکن گفت: دستور رئیس جمهور باید جدی گرفته شود چرا که بانک ها باید ۳۰ درصد از اعتبارات خود را صرف مسکن کنند. ، که گاهی برخی بانک ها با اکیدا تسهیلات پرداخت نمی کنند.
وی افزود: اخیرا رئیس جمهور تاکید کرده است که مدیران بانکی که در پرداخت تسهیلات مسکن کوتاهی کرده اند باید مورد بازخواست قرار گیرند و وضعیت پرداخت ها بهبود یابد. پیش بینی می شود با این دستور رئیس جمهور شاهد تسریع در پرداخت تسهیلات مسکن توسط بانک ها باشیم.
این نماینده مجلس با اشاره به گزارش های نظارتی مجلس در مورد عملکرد بانک ها، گفت: ساخت و ساز مسکن چند رکن دارد؛ به طوری که در این راستا، ساخت و سازهای مسکن چند رکن دارد. یکی از آنها تامین زمین توسط دولت است که در حال انجام است. مرحله بعدی اعطای تسهیلات بانکی است که اگر درست انجام نشود زحمات از بین می رود. موضوع دیگر مدیریت صحیح و عملکرد انبوه سازندگان و پیمانکاران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml