بانک اتریشی در مورد ارزهای دیجیتال

Raiffeisenlandesbank اتریش و همتای کوچکتر آن، شرکت ارزهای دیجیتال Bitpanda، در حال همکاری هستند تا زیرساخت های لازم را برای تراکنش های ارز دیجیتال در ماه های آینده به مشتریان خود ارائه دهند.

به گزارش اخبار تایمز،در ماه‌های آینده، شعبه اتریش گروه بانکی Raiffeisen، یک ارائه‌دهنده خدمات مالی اروپایی، به مشتریان خود اجازه می‌دهد تا بر اساس دارایی‌های رمزنگاری شده تراکنش انجام دهند. سخنگوی این بانک گفت: امیدواریم در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ خدمات معاملات ارز دیجیتال را در وین آغاز کنیم.

Raiffeisen صاحب بزرگترین شبکه بانکی در اروپای مرکزی و شرقی است و سومین بانک بزرگ در اتریش است. شعبه مرکزی Raiffeisen در وین واقع شده و بخشی از سهام آن در بورس اوراق بهادار وین و بورس اوکراین معامله می شود. اکنون، این غول بانکی قصد دارد با هموطن کوچکتر خود، Bitpanda، یک پلتفرم معروف مبادله ارزهای دیجیتال، شریک شود تا خدمات مالی را برای مشتریان خود افزایش دهد. اپلیکیشن موبایل Bitpanda علاوه بر خدمت به عنوان صرافی ارز دیجیتال، دسترسی به بازار کالاها، اوراق بهادار و وجوه قابل معامله در بورس را برای کاربران خود فراهم می کند.

به گفته مسئولان این بانک، Raiffeisen پلتفرم سرمایه گذاری ارز دیجیتال خود را در ابتدای سال جدید از طریق قرارداد همکاری با Bitpanda به مشتریان معرفی خواهد کرد. سخنگوی این بانک در بیانیه خود به افزایش تقاضای مشتریان برای راه اندازی بستر سرمایه گذاری ساده با امکانات بصری آسان برای سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال اشاره کرد و گفت: قصد ما از این تصمیم پایبندی به قوانین است. تمرکز اصلی ما بر روی مشتری آماده است تا با نیازهای شما مطابقت داشته باشد و ما مشتاقانه منتظر عرضه این محصول به بازار در آینده نزدیک هستیم. وی خاطرنشان کرد: مشتریان این بانک به تمامی ارزهای رمزپایه ارائه شده در پلتفرم شریک این بانک یعنی بیت پاندا دسترسی خواهند داشت.

Lukas Enzersdorfer، معاون مدیرعامل Bitpanda، قبلاً در مصاحبه ای گفته بود که خدمات جدید Raiffeisen شامل طیف گسترده ای از ارزهای رمزنگاری شده از این صرافی است و به مشتریان این امکان را می دهد که بیش از ۲۵۰۰ ارز دیجیتال از جمله بیت کوین و اتریوم را معامله کنند. Raiffeisen همچنین تمایل خود را برای ارائه دسترسی به خدمات معاملاتی مبتنی بر ارزهای دیجیتال برای همه مشتریان از جمله مشتریان حقیقی، خرده‌فروشی و حقوقی ابراز کرد. البته سخنگوی بیت پاندا خاطرنشان کرد: در گام اول این سرویس تنها در اختیار مشتریان ساکن وین قرار خواهد گرفت.

نشانه ای از پذیرش بیت کوین

حرکت این بانک پیشرو اروپایی به سمت ارزهای دیجیتال نشانه دیگری از استقبال روزافزون بیت کوین و اقتصاد غیرمتمرکز مبتنی بر آن است. ارزهای دیجیتال به سرعت در سراسر جهان پذیرفته می شوند. به عنوان مثال فراری در اکتبر امسال امکان پرداخت با ارزهای دیجیتال را فراهم کرد. لازم به ذکر است که بانک رایفیزن یکی از قدیمی ترین بانک های اروپایی است و اولین شعبه آن در سال ۱۸۸۶ تاسیس شد و طبق آمار دارای سرمایه ای بالغ بر ۲۸۰ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت و ۲۴۸ میلیارد دلار است. وام در پایان ژوئن پرداخت می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml