با ارزهای دیجیتال اصلی در سال ۲۰۲۳ آشنا شوید

اکوایران: این گزارش به بررسی ارزهای دیجیتالی پرداخته است که بیشترین افزایش ارزش را در سال ۲۰۲۳ داشته اند.

به گزارش اخبار تایمز، بازار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۳ با بهبود قابل توجهی در ارزش همراه شد و بیت کوین به عنوان اصلی ترین ارز دیجیتال توانست در این سال ۱۶۰ درصد به ارزش خود بیافزاید.

به گزارش کوین تلگراف، روند صعودی در بازار ارزهای دیجیتال باعث افزایش قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتال شده است، اما در این بین برخی از ارزهای دیجیتال توانستند از نظر ارزش بهبود قابل توجهی داشته باشند. در ادامه به بررسی ارزهای دیجیتالی می پردازیم که بیشترین بازیابی قیمت را در سال ۲۰۲۳ داشته اند.

بازگشت عالی سولانا

ارز دیجیتال سولانا توانست عنوان بالاترین بازدهی سال ۲۰۲۳ را در بازار ارزهای دیجیتال به ثبت برساند. در حالی که این ارز دیجیتال در دسامبر ۲۰۲۲ به سطح قیمت حدود ۸ دلار سقوط کرده بود، از آن زمان تا کنون تقریباً ۱۲۱۵ درصد رشد کرده و ارزش آن در مقایسه با بیت کوین ۴۸۵ درصد افزایش یافته است. این ارز دیجیتال پس از سقوط صرافی ارزهای دیجیتال FTX در سال ۲۰۲۲، ۹۵ درصد از ارزش خود را از دست داده بود.

رشد ۱۲۷۰ درصدی ترون از زمان همه گیری کووید-۱۹

ترون ۹۸ درصد از ارزش خود را بین سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ از دست داد، زمانی که بازار ارزهای دیجیتال روند نزولی عمده‌ای داشت. با این حال، ارز دیجیتال از آن زمان تاکنون ۱۲۷۰ درصد رشد قیمت داشته است.

مانند سایر ارزهای دیجیتال، روند قیمت ترون در سال ۲۰۲۴ تا حد زیادی به عوامل گسترده تری مانند تأیید صندوق قابل معامله در مبادلات بیت کوین، رویداد نصف شدن بیت کوین در آوریل و اقتصاد جهانی به طور کلی بستگی دارد.

رشد ۳۷۰ درصدی قیمت ارزهای دیجیتال بهمنی

قیمت ارز دیجیتال Avalanche در سپتامبر ۲۰۲۳ به حدود ۸ دلار کاهش یافته بود، اما اکنون این ارز دیجیتال تقریباً ۳۷۰ درصد افزایش قیمت داشته است. بهبود قیمت این ارز دیجیتال در حالی اتفاق افتاد که Avalanche حدود ۹۴ درصد از ارزش خود را در طول روند نزولی بازار کریپتو از دست داده بود.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت Investing، قیمت بیت‌کوین در روز شنبه (۹ دی) از ۴۱۵۲۷ دلار تا ۴۲۵۹۲ دلار متغیر بود. این ارز دیجیتال تا حدود ساعت ۲۳:۰۰ به وقت ایران تقریباً ۴۲۵۰۰ دلار معامله می شد. تغییر قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۴۰۰ دلار افزایش یافته است. حجم تراکنش بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰.۱۸ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته ۳ درصد کاهش یافته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از ۲۲۶۹ دلار به ۲۳۲۲ دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال تا ساعت ۲۳ به وقت ایران با قیمتی بالغ بر ۲۳۰۰ دلار معامله می‌شود. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن بیش از ۱۰ دلار کاهش یافته است. حجم معاملات اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ۷۰.۷ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته تغییر چندانی نداشته است.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml