با بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تبدیل عکس به فیلم آشنا شوید

هوش مصنوعی کاربردهای زیادی دارد و در این مقاله ابزارهایی را معرفی کرده ایم که عکس شما را به ویدیو تبدیل می کند.

به گزارش اخبار تایمز؛ ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی کاربردهای زیادی دارند و به سرعت در حال تغییر و دگرگونی دنیای فناوری و تولید محتوا هستند. از جمله این ابزارهای دگرگون کننده می توان به ابزارهای تبدیل عکس به ویدئو با هوش مصنوعی اشاره کرد که با آن می توانید عکس های دو بعدی خود را به ویدئوهای سه بعدی پویا تبدیل کنید.

در ادامه قصد داریم بهترین هوش مصنوعی برای تبدیل عکس به فیلم را معرفی کنیم.

تبدیل عکس به ویدیو با هوش مصنوعی

ویدیوها در بسیاری از موارد و پلتفرم‌ها، از جمله رسانه‌های اجتماعی، محبوب‌تر از عکس‌های ثابت هستند. دلایل زیادی پشت این واقعیت وجود دارد. ویدئو به طور کلی باعث می شود که مخاطب بیشتر با محتوا درگیر شود و حتی از طریق آنها می توان یک داستان یا یک پیام را بهتر منتقل کرد. با این حال، ممکن است همه افراد متخصص در ساخت ویدیو نباشند و خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی، اکنون ابزارهای هوش مصنوعی زیادی وجود دارد که به شما در ساخت ویدیو کمک می کند.

با کمک ابزارهایی که در ادامه این مقاله معرفی خواهیم کرد، به راحتی می توانید تصاویر و عکس های خود را به فیلم تبدیل کنید.

LeiaPix Converter

LeiaPix Converter یکی از ابزارهایی است که به تازگی قابلیت جدیدی را ارائه کرده است که می تواند عکس ها را به فیلم تبدیل کند. کار با این ابزار بسیار ساده است و تنها باید پس از ایجاد حساب کاربری، تصویر مورد نظر را آپلود کنید. سپس در کسری از ثانیه یک ویدیو بر اساس آن دریافت خواهید کرد. همچنین می توانید مواردی مانند مدت زمان، نحوه تغییر زاویه دید و حالت فیلم را بر اساس نیاز خود تغییر دهید.

البته، LeiaPix Converter برای ساخت فیلم‌های پیچیده نیست و هدف اصلی آن ارائه یک تجربه بصری مختصر در جایی است که دوربین به اطراف می‌چرخد. با این حال، خروجی ارائه شده توسط آن تأثیر بصری بسیار بهتری نسبت به یک تصویر ثابت ارائه می دهد.

نکته قابل توجه دیگر این است که ویدئوی تولید شده توسط این هوش مصنوعی تبدیل عکس به ویدئو از نظر کیفیت برابر با تصویر آپلود شده شما بوده و استفاده از آن رایگان است.

CapCut

CapCut یک ابزار هوش مصنوعی برای تبدیل عکس‌ها به ویدیوهای دیگر است که می‌توانید از طریق مرورگر، دسکتاپ یا حتی موبایل به آن‌ها دسترسی داشته باشید و به طور کلی به عنوان یک تجربه ایجاد و ویرایش فیلم همهجانبه در نظر گرفته می‌شود.

با استفاده از قابلیت‌های فراوان این ابزار هوش مصنوعی، می‌توانید ویدیوهای خود را ویرایش کنید، جلوه‌های ویژه زیبایی به آن‌ها اضافه کنید، برای پلتفرم‌هایی مانند Tik Tok، Instagram و YouTube ویدیو ایجاد کنید و حتی پس‌زمینه ویدیوهای خود را حذف یا تغییر دهید.

CapCut همچنین قالب های آماده ای را در اختیار کاربران قرار می دهد تا به راحتی ویدیوهای خود را بسازند. همه اینها CapCut را به گزینه ای همه کاره برای نیازهای مختلف ویدیویی شما تبدیل می کند.

Animated Drawings

یکی دیگر از ابزارهای جالبی که در زمینه تبدیل عکس به ویدیو با هوش مصنوعی استفاده می شود Animated Drawings نام دارد و همانطور که از نام آن پیداست می توانید نقاشی های خود را به ویدیو تبدیل کنید!

سازندگان این ابزار از روش جالبی برای تولید ویدئو استفاده کرده اند که در ادامه آموزش تبدیل عکس به ویدئو با هوش مصنوعی Animated Drawings را توضیح می دهیم. ابتدا باید تصویری از شخصیت نقاشی شده خود آپلود کنید. همچنین چندین الگوی طراحی در وب سایت آن ارائه شده است که با استفاده از آنها می توانید نحوه کار ابزار را یاد بگیرید. بعد از اینکه عکس خود را آپلود کردید و قسمت مورد نظر خود را انتخاب کردید، هوش مصنوعی Animated Drawings به طور خودکار آن را اسکن می کند تا پس زمینه حذف شود و سپس باید قسمت های اصلی شخصیت طراحی خود را برای متحرک سازی انتخاب کنید.

در نهایت، می‌توانید انیمیشن خود را از بین دسته‌های مختلف، از جمله مواردی مانند راه رفتن، پریدن و رقصیدن انتخاب کنید. اگر در طول فرآیند ساخت ویدیو کارهای درست را انجام دهید، خروجی ارائه شده توسط وب سایت شما بسیار خوشایند خواهد بود، از جمله انیمیشن صاف و پاسخگو.

Genmo

اگر قصد تولید ویدیوهای سه بعدی با کیفیت و پیچیده را دارید، ابزار Genmo می تواند کمک زیادی به شما کند. Genmo به عنوان ابزاری پیشگام در زمینه هوش مصنوعی راه اندازی شده است که موارد استفاده بسیاری را در زمینه تولید تصاویر، ویدئو و مدل های سه بعدی ارائه می دهد.

از ویژگی های کلیدی این هوش مصنوعی عکس به ویدیو می توان به ایجاد محتوای سه بعدی، متحرک سازی قسمت های خاصی از یک تصویر و حتی تولید یا ویرایش ویدیو اشاره کرد. برای تولید ویدئو، Genmo از مدل V2 خود استفاده می کند که علاوه بر تولید ویدئو مبتنی بر عکس، از توضیحات متنی نیز پشتیبانی می کند.

البته لازم به ذکر است که Genmo در حال حاضر در فاز آلفای خود قرار دارد و برای استفاده از آن باید مدتی در لیست انتظار صبر کنید.

D-ID

D-ID خود را به عنوان بستری برای ایجاد آواتارهای دیجیتالی مکالمه و متحرک معرفی کرده است. با استفاده از این ابزار هوش مصنوعی می‌توانید ویدیوهایی تولید کنید که در آن شخص متن یا موضوع خاصی را بیان می‌کند. اپراتورهای زن و مرد زیادی با چهره های مختلف به عنوان قالب های آماده در این پلتفرم وجود دارند که می توانید از آنها برای ساخت فیلم استفاده کنید و حتی می توانید تصویری از خود بارگذاری کنید!

کار کردن و یادگیری نحوه تبدیل عکس به فیلم با هوش مصنوعی D-ID بسیار آسان است. برای ساخت ویدیو ابتدا باید وارد Creative Reality Studio شده و پس از ساخت اکانت به داشبورد خود دسترسی پیدا کنید.

پس از انتخاب آواتار بلندگو یا آپلود عکس خود، در سمت راست داشبورد می توانید متن خود را بنویسید که می تواند به زبان ها، صداها و حالات مختلف بیان شود. قابل ذکر است که این پلتفرم از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند و می توان از آن برای بیان متون فارسی استفاده کرد. همچنین می توانید صدای خود را آپلود کنید تا متن مورد نظر با صدای شما بیان شود.

در نهایت، می‌توانید ویدیوهای خود را کاملاً رایگان دانلود یا به اشتراک بگذارید، اما در گوشه پایین سمت چپ، واترمارک ابزار قرار خواهد گرفت.

HeyGen

HeyGen یکی از بهترین هوش مصنوعی برای تبدیل عکس به فیلم است که با کمک آن می توانید علاوه بر تولید فیلم های متحرک با کیفیت بالا، آواتارهای مناسبی برای فیلم های آموزشی یا تبلیغاتی خود تهیه کنید.

این ابزار نیز نسبتاً شبیه به D-ID است و می توانید از آن برای بیان یک داستان به همین صورت استفاده کنید. برای این کار می توانید از آواتارهای آماده سایت استفاده کنید یا تصویری از خود آپلود کنید. همانند مدل قبلی، HeyGen نیز از زبان های بسیاری از جمله فارسی پشتیبانی می کند و می توانید مواردی مانند سرعت و شدت تلفظ متن را بر اساس نیاز خود تنظیم کنید.

ویدیوهای دانلود شده توسط HeyGen نیز دارای واترمارک هستند.

MyHeritage

MyHeritage مدل دیگری است که مجموعه کاملی از ابزارهای هوش مصنوعی را در وب سایت خود به کاربران ارائه می دهد. می‌توانید از طریق ابزارهای موجود در این وب‌سایت، که در برگه عکس‌ها موجود است، عکس‌های خود را رنگ‌آمیزی، تقویت و متحرک کنید. همچنین ویژگی دیگری به نام DeepStory وجود دارد که در آن می توانید عکس های خود را به آواتارهای سخنگو و سفر در زمان با AI Time Machine تبدیل کنید!

اپلیکیشن موبایلی هم از این مدل وجود دارد که قبلا در مقاله معرفی اپلیکیشن MyHeritage؛ ابزاری برای جان بخشیدن به عکس های قدیمی به آن اشاره شده بود، آموزش تبدیل عکس به ویدئو با هوش مصنوعی را توضیح داده ایم.

‌جمع‌بندی مطلب تبدیل عکس به ویدیو با هوش مصنوعی

به طور خلاصه، مدل‌های هوش مصنوعی عکس به ویدیو مانند HeyGen، MyHeritage و D-ID ساختن ویدیو از عکس‌ها و تصاویر شما را بسیار آسان می‌کنند و تنها با چند کلیک و چند تنظیم ساده، می‌توانید با کیفیت بالا تولید کنید. ویدیوهای آموزشی یا تبلیغاتی ۷ ابزاری که در این مقاله معرفی کردیم بسیار ساده هستند و می توانید به صورت رایگان از آنها استفاده کنید. با این حال، نسخه‌های اشتراک آن‌ها ویژگی‌هایی مانند صداهای بیشتر، انیمیشن‌های بیشتر و موارد دیگر را به شما می‌دهند و واترمارک خروجی ارائه شده را حذف می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml