با تولید محتوای خلاقانه استراتژی سایت خود را تقویت کنید!

با استفاده از خدمات تولید محتوای تخصصی می توانید به راحتی چند گام از رقبای خود پیشی بگیرید. بازاریابی محتوایی بسیار ارزشمند است، زیرا جایگاه برند شما را به عنوان یک مرجع در صنعت تان تثبیت می کند و به مشتریان کمک می کند تا به اهداف خود برسند و یا مشکلاتشان را حل کنند.

وقتی صحبت از بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ به میان می آید، محتوا همانند پادشاه است! محتوایی که برای سایت یا شبکه های اجتماعی خود می نویسید در هر گوشه ای از فضای آنلاین دیده می شود؛ انتظار می رود این محتواها در سطح درک و فهم خوانندگان وبسایت ها باشند. وقتی بخواهید بازاریابی محتوایی را با آمار قابل توجهی از ترافیک وبسایت ها مرتبط کنید، بیشترین میزان توجه مشتری یا همان سرنخ مشتری از همین روش به دست می آید. چیزی بیشتر از ۹۷% از سرنخ های ورودی به وبسایت ها ناشی از محتواهای جذاب و هیجان انگیز هستند!

اما تولید محتوای تخصصی برای سایت ها، کمی سخت تر از آن چیزی است که انتظارش دارید. قبل از اینکه وارد دنیای تولید محتوا و بازاریابی محتوایی شوید، لازم است به این سؤالات بپردازید:

  • مخاطبان شما چه می خواهند؟
  • مخاطبان شما چه انتظاری دارند؟
  • با بازاریابی محتوا می خواهید به چه اهدافی برسید؟
  • رقبای شما چه کارهایی برای رشد و توسعه کسب و کارشان انجام می دهند؟

پاسخ به این سؤالات پایه مناسب برای توسعه یک استراتژی بازاریابی جامع را به شما می دهد. با این حال، وقتی نوبت به پاسخ دادن به آخرین سوال می رسد، ایجاد مزیت رقابتی، یک نقطه قوت خواهد بود. اگر قرار است همان کاری را انجام بدهید که رقبای شما دارند انجام می دهند، دیر یا زود، خسته می شوید و کسب و کارتان کسل کننده به نظر می رسد.

پس می بینید که برای موفقیت در مدیریت سایت و افزایش فروش، یا جذب ترافیک به وبسایت ها باید مزیت رقابتی ایجاد کنید و همیشه پر انرژی و مثبت اندیش باشید.

چنانچه می خواهید با استفاده از تکنیک های تولید محتوا برای وبسایتتان مخاطب جذب کنید، چند ایده خلاقانه و به روز داریم. این گزینه ها به شما کمک می کنند تا استراتژی های بازاریابی محتوایی خود را همیشه مطابق با آخرین تغییرات تنظیم کنید. با این تاکتیک ها می توانید به طرز باورنکردنی به رشد برسید و فروش خوبی را تجربه کنید! اگر آماده هستید، با هم به جلو حرکت می کنیم!

روش های خلاقانه برای تولید محتوای تخصصی سایت

خدمات تولید محتوای متنی

۱-محتوای تعاملی بنویسید

اکثر محتواهایی که به صورت آنلاین در وبسایت ها پیدا می ‌کنید، از جمله پست‌ های وبلاگ، ویدیوها و پست‌های رسانه‌های اجتماعی و …، غیرفعال هستند. هدف، انتقال اطلاعات به مخاطبان است که در زمان فراغت خود، اطلاعات را جستجو می کنند. در حالی که برخی از تعاملات در قالب ثبت نظرات وجود دارد، اما بر خود محتوا تأثیر نمی گذارد.

تولید محتوای تعاملی، بسیار جذاب تر است زیرا بر نتیجه تصمیم گیری کاربران جدید تأثیر می گذارد. وقتی مخاطبان سایت برای محتواهای جدید یا قدیمی شما نظر درج می کنند، سایر مخاطبان جدید که به تازگی وارد سایت شما شده اند، آنها را می خوانند و تصمیم می گیرند که از شما خرید کنند یا خیر. سعی کنید محتواهایی را بنویسید که دست اول و جذاب باشد تا شوق و اشتیاق مخاطب را بر انگیزد! درج نظریات مثبت همیشه به نفع شما تمام می شود.

۲-وبینارها و کارگاه های آموزشی برگزار کنید

در تولید محتوای تخصصی برای سایت خود دقت داشته باشید که بدون توجه به نوع فعالیتتان، بهتر است از تکنیک برگزاری وبینارها یا کارگاه های آموزشی بهره ببرید. شاید بپرسید که این کارها چه فایده ای دارد؟

بازاریابی محتوایی بسیار ارزشمند است، زیرا جایگاه برند شما را به عنوان یک مرجع در صنعت تان تثبیت می کند و به مشتریان کمک می کند تا به اهداف خود برسند و یا مشکلاتشان را حل کنند. دو تا از بهترین گزینه ها برای این تکنیک، وبینارها و کارگاه ها هستند.

وبینار، یک سمینار مجازی است که مهمانان به صورت مجازی از طریق یک برنامه کنفرانس از راه دور (به عنوان مثال اسکای روم) در آن شرکت می کنند. نکته مهم در مورد وبینار این است که تعاملی است، حتی اگر از عناصر از پیش ضبط شده در طول ارائه استفاده کنید. همچنین، به دلیل مجازی بودن این سمینارها، شرکت‌کنندگان می‌توانند از هر نقطه، از جمله سراسر جهان وارد دوره آموزشی شما شوند. وبینارها برای انتقال اطلاعات ارزشمند به مخاطبان و جمع آوری بازخورد از شرکت کنندگان، بسیار عالی و خلاقانه هستند.

کارگاه آموزشی معمولاً یک درس زمان بندی شده است که یک موضوع یا مشکل خاص را مورد بررسی قرار می دهد. هدف این کارگاه ها، آموزش مهارت ها و دعوت به همکاری بین شرکت کنندگان است. در بسیاری از موارد، کارگاه ها کوچک تر هستند، اگرچه می توانند مجازی نیز برگزار شوند.

هر دوی این گزینه‌ها برای اهداف بازاریابی محتوایی برای سایت های مختلف، ایده‌آل هستند. به علاوه، اگر رویداد به اندازه کافی برای مخاطبان شما ارزشمند باشد، حتی می توانید از شرکت کنندگان هزینه دریافت کنید و از این طریق درآمد کسب نمایید.

۳-تولید محتوا را در زمان مناسب انجام بدهید

اطلاعات زیادی در سراسر اینترنت وجود دارند و می توانید برای اهداف بازاریابی از آنها استفاده کنید. در بیشتر موارد، هرچه اطلاعات بیشتری در مورد مخاطبان خود داشته باشید، بازاریابی برای آنها آسان تر است. یک روش خلاقانه در تولید محتوای سایت این است که آنها را شخصی سازی کرده و درست در زمان مناسب آن را به مخاطبان ارائه بدهید. این روش به ویژه برای فروش فصلی فروشگاه های اینترنتی بسیار مثبت است.

مثلاً می خواهید کت پشمی یا کاپشن چرمی را بفروشید؛ بهتر است کار تولید محتوای حرفه ای را از اوایل پاییز شروع کنید و اهداف فروش را در بازاریابی محتوایی خود بگنجانید. به این ترتیب است که مخاطبان هنگام سرد شدن هوا، با محتوای شما جذب محصولات کت پشمی در سایت فروشگاهی تان می شوند.

۴-از وبسایت های تخصصی برای کمپین تبلیغاتی استفاده کنید

همه ما می دانیم که فروش آنلاین، کار نسبتاً سختی است چون باید محصول یا خدمات را به هزاران نفر نشان دهید و آنها را تشویق کنید از شما خرید کنند؛ در حالی که آنها را نمی بینید! یکی از ترفندهایی که استراتژی تولید محتوای سایت شما تقویت می کند، انجام تبلیغات در سایت های تخصصی است. مثلاً اگر در حوزه تجهیزات صنعتی فعالیت دارید، وبسایت های آگهی صنعتی یا مجله اینترنتی صنعت را برای تبلیغات خود انتخاب کنید.

یک مثال خوب از سایت تخصصی، “سایت همیار گلخانه است که در حوزه گلخانه و باغبانی فعالیت می کند. این وبسایت، مرجع تولید محتوای تخصصی گلخانه و باغبانی است و محل خوبی برای برگزاری کمپین های تبلیغاتی ویژه این کسب و کارها محسوب می شود. فروشنده های محصولات گلخانه یا تجهیزات گلخانه یا حتی کود و سم و بذر می توانند به راحتی توسط این سایت تخصصی در معرض دید هزاران مشتری قرار بگیرند.

با تولید محتوای تخصصی، پادشاه صنعت خود شوید!

تولید محتوا در اصفهان

فناوری همیشه به سرعت در حال پیشرفت است، بنابراین، اینکه بتوانید جایگاه سایت خود را همیشه در رتبه های برتر گوگل نگه دارید، عملاً دشوار است. با این حال، با استفاده از خدمات تولید محتوای تخصصی می توانید به راحتی چند گام از رقبای خود پیشی بگیرید. برگزاری کمپین های رپورتاژ آگهی برای لینک سازی خارجی قوی، یک امتیاز بزرگ است که نباید از آن غافل شوید. اگر لازم است در هر ماه، ۲ کمپین طراحی کنید. میزان تلاش و سرمایه شما تضمین کننده موفقیت در کسب و کارتان است.

اگر بتوانید محتوای معنادار یا جذاب ایجاد کنید، می توانید مخاطبان خود را گسترش دهید و ارتباطات قوی تری با مشتریان خود برقرار سازید. نوآوری باعث موفقیت می شود. لازم نیست برای تولید محتوا به زحمت بیوفتید! بسیاری از وبسایت ها هستند که خدمات تولید محتوای متنی سایت را ارائه می دهند. در این قسمت پایانی بحث، بهترین سایت تولید محتوا را به شما معرفی خواهیم کرد.

کافه محتوا، مرجع تولید محتوای تخصصی سایت، آماده است تا خدمات متنوع خود را به کسب و کارهای آنلاین ارائه بدهد. انواع محتواهای متنی با تضمین کیفیت و قیمت های رقابتی، مطابق با اصول سئو محتوا تهیه می شوند. می توانید برای رشد و توسعه وبسایت خود بر روی تجربه و مهارت های نویسندگی ما حساب کنید. کافیست به وبسایت www.cafe-mohtava.ir سری بزنید و برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml