بحران گسترده در بازار مسکن

نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: اجاره بهای مشاعی خانه های ملکی یک موضوع رایج است و این مطالبه در گذشته وجود داشت و امروز هم وجود دارد و شاهد زندگی مشترک خانواده ها در خانه ها هستیم. و این درخواست در آینده حذف نخواهد شد.

به گزارش اخبار تایمز؛ داود بیگی نژاد در گفت و گو با خبرنگار یلنا درباره گزارش مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر مبنی بر شیوع ۸ شکل بی خانمانی به عنوان پدیده «جایگزین اجاره نشینی» در شهرها از جمله خوابیدن روی پشت بام، خوابیدن در موتورخانه، خوابیدن در خودرو. ، خوابیدن در قبر، انتخاب شغل سرپناهی، اسکان مشترک دو یا چند خانواده در یک واحد. مسکونی و خانه به دوشی تصریح کرد: در میان این موارد اعلام شده، پرونده خانه های مشترک مدت هاست مطرح بوده و موضوع جدیدی نیست و باید توجه داشت که خانه های مشترک در آپارتمان ها اتفاق نمی افتد.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون گزارشی از اجاره بهای مشاعی در آپارتمان ها گزارش نشده است، ادامه داد: اجاره بهای مشاعی مسکن یک موضوع رایج است و در گذشته این تقاضا وجود داشت و امروز هم این تقاضا وجود دارد و شاهد هستیم زندگی مشترک خانواده ها در خانه های نزدیک. ما هستیم و این درخواست در آینده حذف نخواهد شد.

بحران گسترده در بازار مسکن

نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران با تکذیب مطالب اعلام شده در این گزارش گفت: سقف خواب و اجاره مشترک در آپارتمان ها حتی در مناطق پایین شهر تهران نیز دیده نشده است و قطعا این مورد در شهر تهران مورد تقاضا نیست.

بیگی نژاد تاکید کرد: اجاره مشترک دو نفره در یک واحد آپارتمان وجود دارد اما درخواستی برای اجاره مشترک دو خانوار در یک واحد آپارتمانی نداشتیم و در صورت مشاهده این موضوع سریعا این مورد را اعلام می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml