برای تور کیش نوروز ۱۴۰۳ از همین حالا برنامه ریزی کنید!

بنا به گزارش وبیت، تعطیلات نوروز هر سال بهترین فرصت برای رفتن به سفر و استراحت است. جزیره کیش از مهمترین مقاصد سفرهای نوروزی است که گردشگران بسیاری از اقشار مختلف را به سوی خود جذب می کند. در اواخر فصل زمستان رزرو بلیط هواپیما کیش برای تعطیلات نوروز پر رونق است. اگر می خواهید تور کیش را برای نوروز ۱۴۰۳ رزرو کنید از همین الان اقدام کنید و این کار را به زمان های آخر موکول نکنید چرا که به دلیل افزایش تقاضا ممکن است از این سفر جا بمانید. در ادامه تفریحاتی که می توانید در تعطیلات نوروز تجربه کنید و بهترین لحظات را با آن برای خود رقم بزنید را معرفی می کنیم:

خانه مردم شناسی کیش

تعطیلات نوروز بهترین فرصت است تا از خانه مردم شناسی کیش بازدید کنید. در فصل های گرم به دلیل هوای شرجی نمی توان استفاده لازم را از این خانه سنتی برد. اما نوروز از آخرین فرصت هایی است که بدون کلافگی هوای گرم و شرجی به این مکان زیبا هم سر بزنید. این بنا بخش هایی مانند اتاق زمستان، اتاق تابستان (مصیف)، بیت العود (اتاق خواب)، بیت الفروخ، بیت القهوه، اتاق بخار و زربیه یا باغچه منزل دارد و حس دنیای پیش از تکنولوژی را در تور کیش به شما می دهد. بازدید از خانه مردم شناشی کیش تصویری از فرهنگ باستان مردم کیش را در ذهنتان به یادگار می گذارد.

سافاری کیش

از بهترین تفریحاتی که گردشگران را از لحظه رزرو بلیط هواپیما تا رسیدن به کیش مشتاق نگه می دارد سافاری کیش است. این تفریح در تعطیلات نوروز می تواند هیجان یک سال را برایتان تامین کند. باگی، کارتینگ، پینت بال، بانجی شوتینگ، زورب بال، شتر سواری، موتور سواری و آفرود لندکروز از جمله تفریحات سافاری هستند که در دل صحرا برگزار می شوند و در نوروز بسیار پر طرفدار است.

باغ پرندگان و پارک دلفین کیش

از تفریحات دیگری که سال هاست در تعطیلات نوروز برای گردشگران لذتبخش است بازدید از دلفیناریوم و دیدن حرکات نمایشی دلفین ها است. بازدید از باغ پرندگان نیز که در کنار دلفیناریوم واقع شده است از دیگر تفریحات جذاب نوروزی کیش است. در این باغ بیش از ۵۰ گونه پرنده وجود دارند. وسعت این باغ ۳ هکتار است و دارای دو بخش اصلی است. در بخشی از آن پرندگان در محوطه ای آزادانه پرواز می کنند. این محوطه فنس کشیده شده است، در بخش دیگر پرندگان در قفس های اختصاصی نگهداری می شوند.

سواحل کیش

نمی شود به کیش سفر کرد و از تفریحات ساحلی آن استفاده نکرد، رزرو بلیط کیش بیشتر وقت ها برای این تفریح است. آب شفاف و نیلگون خلیج فارس می تواند یک از بهترین صحنه های نوروزی شما باشد. دیدن غروب و طلوع آفتاب در ساحل و روی افق خلیج فارس سال نو را بسیار جذاب می کند. تفریحاتی ساحلی مانند قایق سواری، جت اسکی و یا رفتن به اسکله و دیدن کشتی ها از تفریحات جذاب تور کیش در نوروز است.

نخلستان کیش

نوروز و داشتن عکس هایی که برای سال نو از خود به یادگار می گذارید می تواند بسیار خاطره انگیز باشد. در رزرو تور کیش یکی از فرصت های خوب عکاسی در نخلستان کیش است. این نخلستان با نخل های سربه فلک کشیده مناظر جذابی برای عکاسی در اختیار شما قرار می دهد.

.

بوستان آهوان کیش

بوستان آهوان کیش یکی از جذاب ترین مکان های تفریحی کیش است که در نوروز علاقمندان بسیاری دارد. نبودن مرزی بین انسان و آهوان در این بوستان نشان از تاثیر محبت در روابط میانشان دارد. آهو ها به سمت شما می آیند و در کنار شما راه می روند و شما آن ها را نوازش می کنید. طبیعت زیبای این پارک که در نوروز بسیار زیباتر است برای عکاسی نیز بسیار عالی است. در این بوستان پرندگان استرالیایی، گله گوزن‌ها، میمون‌ها وتعدادی سنجاب و حیوانات گوشتخواری مانند شیر، شغال و روباه نیز وجود دارند.

جزیره هندورابی

جزیزه هندورابی بین لاوان و جزیره کیش است که برای رسیدن به آن باید سوار بر کشتی شوید. در این جزیره می توانید از ساحل آرامش انرژی کسب کنید و برای یک سال ذخیره کنید. تفریحات مهیجی مانند جت اسکی و موتور سواری هر گردشگری را به سوی خود جذب می کند. در این جزیره رفتن به ارتفاعات آن و دیدن خلیج فارس نیلگون را از دست ندهید.

برای رزرو بلیط هواپیما کیش و همچنین رزرو تور کیش از همین حالا اقدام کنید و آن را به لحظات آخر نسپارید. در این روزها تورها به سرعت پر می شوند. شرکت گردشگری سفرمی با ارائه بهترین خدمات گردشگری شما را در این سفر همراهی می کند تا خاطراتی شگفت انگیز از نوروز برای خود ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml