برنامه تبادل ارز دیجیتال FTX برای پرداخت بدهی به مشتریان

FTX که پس از فساد موسس خود سام بنکمن-فرید با ورشکستگی مواجه شد، اکنون طرحی برای پرداخت بدهی های خود ارائه کرده است.

به گزارش اخبار تایمز، شرکت FTX که در حوزه صرافی ارز دیجیتال فعالیت می کرد و در زمان مدیریت «سام بنکمن فرید» ورشکست شد، از برنامه خود برای بازگرداندن میلیاردها دلار به مشتریان و طلبکاران خبر داد.

با این حال، به گفته بلومبرگ، طرح سازماندهی مجدد برخی از بزرگترین سؤالات را بی پاسخ می گذارد، از جمله اینکه آیا صرافی منحل شده رمزارز فعالیت خود را از سر می گیرد یا خیر، این شرکت چگونه برخی از توکن های دیجیتال خود را ارزش گذاری می کند. و وام دهندگان چقدر می توانند برای بازگرداندن سرمایه خود صبر کنند. . .
این طرح در سال آینده و پیش از مراجعه به دادگاه برای تایید نهایی به طلبکاران ارسال می شود. گروه های اصلی طلبکاران و مشتریان این شرکت با اصول کلی این طرح موافقت کرده اند.

طرح بازپرداخت مستلزم آن است که پس از فروش بسیاری از ارزهای دیجیتال توسط شرکت، میلیاردها دلار پول نقد بین طلبکاران توزیع شود.

سام بنکمن-فرید ماه گذشته به دلیل طراحی کلاهبرداری و فساد گسترده که منجر به فروپاشی FTX شد، محکوم شد.

این شرکت سال گذشته پس از اینکه بانکدار فرید با واگذاری کنترل امپراتوری خود به متخصصان موافقت کرد، اعلام ورشکستگی کرد. از آن زمان، کارشناسان در حال ردیابی دارایی‌ها بوده‌اند و تلاش می‌کنند تا شبکه پیچیده بدهی‌های بدهکار به طلبکاران مختلف، از جمله مشتریانی که پول نقد و ارز دیجیتال را در پلتفرم معاملاتی شرکت واریز کرده‌اند، باز کنند.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های وب سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز دوشنبه (۲۷ دسامبر) از ۴۰۵۵۴ دلار تا ۴۱۴۳۱ دلار متغیر بود. این ارز دیجیتال تا ساعت ۱۶:۰۰ به وقت ایران در حدود ۴۰۹۰۰ دلار معامله می شد. تغییرات قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن بیش از هزار دلار کاهش یافته است. حجم تراکنش های بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱.۹۷ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته ۳ درصد کاهش داشته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از ۲۱۲۳ دلار به ۲۲۰۳ دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال تا حدود ساعت ۱۶ به وقت ایران با قیمتی بیش از ۲۱۳۰ دلار معامله می شد. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود ۸۰ دلار کاهش یافته است. حجم معاملات اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ۶۱.۹ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته بیش از ۵ درصد کاهش داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml