برگزاری ۲۱ مزایده آنلاین اموال تملیکی

رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملک شده از برگزاری ۲۱ مزایده در سامانه مزایده خرده فروشی اینترنتی این سازمان خبر داد.

به گزارش اخبار تایمز، عبدالمجید اجتهادی در جریان بهره برداری از انبارهای سازمان املاک و سامانه مزایده خرده فروشی آنلاین گفت: وسعت انبارهای سازمان املاک افزایش یافته است به طوری که این سازمان تا قبل از سال ۱۴۰۰ دارای ۵۸ هزار مترمربع انبار املاک بوده است که از این میزان، وسعت انبارهای سازمان املاک افزایش یافته است. ۱۴ درصد از انبارهای سازمان را انبارها تشکیل می دادند. خصوصی بودند اما امروز ۳۵ درصد انبارها خصوصی هستند.

به گفته رئیس سازمان اموال و املاک، در دو سال گذشته در مجموع ۸۱ هزار متر مربع انبار خریداری شده و ۱.۵ برابر عمر انبارداری استاندارد سازمان اموال و همچنین ۲۰ برابر عمر انبار خریداری شده است. سازمان.

معاون وزیر اقتصاد می گوید: البته در مسیر تجهیز انبار مشکلاتی وجود دارد که در برخی موارد عدم انجام معاملات مطرح می شود بنابراین باید در استان های متولی مستقر شود.

اجتهادی گفت: همچنین سامانه حراج آنلاین خرده فروشی نیز امروز به صورت رسمی افتتاح می شود و بستر کاملا رقابتی و شفاف در این سامانه وجود دارد و کارکنان دولت می توانند به صورت قانونی در این مزایده شرکت کنند.

برگزاری ۲۱ مزایده آنلاین اموال تملیکی

وی گفت: تاکنون ۲۱ مزایده از طریق این سامانه و ۶ استان این مزایده را برگزار کرده اند و به زودی این مزایده در تمامی استان ها برگزار می شود.

اجتهادی گفت: در این سامانه تمامی قوانین و مقررات رعایت می شود، گفت: رقابت قیمتی در این سامانه کاملا مشهود است و قیمت انواع کالاها کمتر از بازار است و عموم مردم به این سامانه دسترسی دارند.

به گفته وی، تاکنون انبارهای مورد نیاز این سازمان در استان های بوشهر، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، زنجان، سمنان و مازندران خریداری شده است.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملک نیز از ساخت انبارهای این سازمان در استان های یزد، اصفهان و قم خبر داد.

وی همچنین اعلام کرد: در برخی استان ها وزارت راه و شهرسازی، گمرک و وزارت جهاد کشاورزی انبارهایی در اختیار این سازمان قرار داده اند.

اجتهادی همچنین در خصوص راه اندازی سامانه مزایده خرده فروشی اینترنتی سازمان جمع آوری و فروش املاک گفت: این سامانه قبل از اجرایی شدن قانون مبارزه با قاچاق با دستور وزیر اقتصاد طراحی و راه اندازی شد.

به گفته مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال، سامانه مذکور سامانه ای رقابتی و شفاف بوده و استفاده از این سامانه برای عموم آزاد و رایگان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml