بلایی که برای شاگرد قصاب در تهران رخ داد/ همسرم طلاق گرفت و…

با کشف چندین کیلو شیشه مواد مخدر در خانه پسرجوان حکم اعدام صادر شد. او به دادگاه شناسنامه ارائه کرد و ادعای عجیبی کرد.

به گزارش اخبار تایمز ، شاگرد قصاب  گفت: هنگام وقوع جنایت ۱۶ ساله بود. این ادعا باعث شد حکم اعدام در دیوان عالی کشور لغو شود و دیروز دوباره محاکمه شود.

سیزدهم مردادماه ۹۳ از منزلی در خانی آباد سه کیلو و ۹۴۰ گرم شیشه و سه کیلو پیش ساز این ماده مخدر صنعتی کشف شد. و دو برادر به نام های داریوش و داوود دستگیر شدند. داوود ۲۷ ساله که صاحب خانه بود مدعی شد از وجود مواد مخدر در خانه اش بی اطلاع بوده است. و احتمالا مواد مخدر متعلق به برادر ۲۱ ساله اش داریوش است که با او زندگی می کند. به این ترتیب داریوش مورد بازجویی قرار گرفت.

پسر جوان مدعی شد که مواد مخدر متعلق به دوستش است. و او ناخودآگاه بسته را به خانه آورد و برادر بزرگترش از ماجرا بی خبر بود. دو برادر پشت میز محاکمه ایستادند و قضات داریوش را به اعدام و برادر بزرگترش را به حبس ابد محکوم کردند.

بلایی که برای شاگرد قصاب در تهران رخ داد/ همسرم طلاق گرفت و...

رای صادره در دیوان عالی کشور در حال رسیدگی بود که داریوش نامه ای به دادگاه فرستاد و ادعای عجیبی کرد. او گفت که متولد ۷۲ نیست بلکه متولد ۷۷ است اما خانواده شناسنامه برادر بزرگترش را که در کودکی فوت کرده است به او دادند. با این ادعا حکم اعدام داریوش در دیوان عالی کشور نقض و پرونده برای تکمیل تحقیقات به دادسرا بازگردانده شد.

تحقیقات

هنگام تحقیق در مورد مدرسه ای که داریوش در آن تحصیل کرده بود، مشخص شد. اگر ادعای این متهم در مورد تاریخ تولدش در سال ۷۷ صحت داشته باشد، در سن دو سالگی به مدرسه رفته و این غیرممکن است.

این متهم در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران به دفاع از خود پرداخت. داریوش در این دیدار گفت: قسم می خورم که متولد ۷۷ هستم و ۱۶ ساله بودم که دستگیر شدم. اشتباه پدر و مادرم در انتقال شناسنامه برادر بزرگترم به من باعث شد همه فکر کنند من ۲۱ ساله هستم. در قصابی کار می کردم و زندگی شرافتمندانه ای داشتم. وقتی به زندان رفتم همسرم طلاق گرفت و رفت. الان هم اگر دوباره به اعدام محکوم شوم در زندان خودکشی می کنم. در پایان این جلسه هیات قضایی با توجه به ادله موجود در پرونده برای صدور رأی وارد دادگاه شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml