بهانه خداحافظی شوکه‌کننده مهدی رحمتی از تیم ملی/ وقتی سرمربی تیم ملی با مشت به آمبولانس کوبید!

بهانه خداحافظی شوکه‌کننده مهدی رحمتی از تیم ملی/ وقتی سرمربی تیم ملی با مشت به آمبولانس کوبید!

کمتر کسی تصور می‌کرد مهدی رحمتی کاپیتان اسبق استقلال ۱۱ سال قبل ناگهان تصمیم به خداحافظی از تیم ملی بگیرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان روز ۲۴ آبان سال ۱۳۹۱ در حالی میزبان ازبکستان شد که با توجه به پیروزی ماه قبل مقابل کره جنوبی، همه تصور می‌کردیم ازبک‌ها را هم در خانه شکست می‌دهیم و شرایطمان برای صعود به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بسیار مطلوب خواهد شد اما اتفاقات به گونه دیگری رقم خورد.

ازبکستان برای اولین بار و تا به امروز آخرین‌بار، ایران را در ورزشگاه آزادی شکست داد و کار حسابی گره خورد. کارلوس کیروش سرمربی وقت تیم ملی آن‌قدر از این نتیجه بهت‌زده و عصبانی بود که تا ۱۵ دقیقه پس از پایان بازی زمین را ترک نمی‌کرد و با عصبانیت کنار پیست تارتان قدم می‌زد. او در یک صحنه از شدت عصبانیت با مشت به آمبولانس کنار زمین کوبید و حتی حضورش در کنفرانس مطبوعاتی هم با تاخیر مواجه شد.

این شکست به خودی خود تلخ بود اما چند روز پس از آن، مهدی رحمتی کاپیتان اسبق استقلال که در آن مقطع سنگربان اول تیم ملی بود طی تصمیمی بسیار عجیب خداحافظی خود از این تیم را اعلام کرد! خیلی‌ها معتقد بودند کیروش از رحمتی به خاطر گلی که مقابل ازبکستان دریافت کرد ناراحت بود و پس از پایان بازی هم به همین خاطر در مصاحبه خودش گفت ایران دیگر از این طور گل‌ها نخواهد خورد. در آن مقطع تحلیلگران تاکید داشتند سرمربی وقت تیم ملی می‌خواهد سنگربان اصلی خودش را عوض کند و به‌همین خاطر رحمتی ترجیح داد از جمع ملی‌پوشان برود. البته خیلی‌ها فکر می‌کردند این دروازه‌بان باز خواهد گشت اما کارلوس کیروش حاضر به انجام چنین کاری نشد و دوره ملی‌پوش بودن مهدی رحمتی خیلی زودتر از حد تصور به پایان رسید.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml