بهترین عطر مردانه برند دیور

اگر در دنیای برندها دنبال عطرهای خاص می گردید، بهتره حتما این دو عطر مردانه برند دیور را امتحان کنید

دیور، تسخیر کننده قلب و ذهن

یکی از برندهای نام آشنای عطر که برای لوکس پسندان، کاملا آشناست؛ برند دیور است. این برند فرانسوی، با عرضه محصولات مربوط به مد و فشن، وارد عمل شد. اکنون یعنی در دوره معاصر، برند دیور، عطر و ادکلن هایی را عرضه نموده که در خاطره سازی، همتا ندارند. رایحه های مدهوش کننده این عطر، علاوه بر ساخت خاطرات شیرین در ذهن و قلب، یک تصویر زیبا و خوشبو را از فرد قاب می گیرند. عطرهای دیور، همگی جذاب اند. عطرهایی که می توان با آنها در هر موقعیتی، سربلند ظاهر شد. در ادامه، شما را با بهترین انواع عطر دیور مردانه آشنا خواهیم کرد:

عطر مردانه کریستین دیور هوم اینتنس ادوپرفیوم:

با طبع گرم و شیرین این عطر می توان احساس سرما را در فصل هایی همچون پاییز و زمستان از خود دور کرد. شیرینی آن نیز تمام تلخی ها را از جان شسته و می برد. این عطر از رایحه چوبی، گلی و مشکی تشکیل یافته و با نت های مسحور کننده اش، حرفی برای گفتن باقی نگذاشته است.

ماندگاری بسیار طولانی این محصول به اضافه پراکندگی بسیار خوب آن، نشان از یک عطر تمام عیار دارند. نت هایی که هویت این عطر را تشکیل داده اند؛ عبارتند از:

  • اسطوخودوس (نت ابتدایی)
  • مشک، زنبق و گلابی (نت میانی)
  • سدر و خس خس (نت پایانی)

عطر مردانه دیور هوم اینتنس

عطر مردانه دیور ساواج ادوتویلت:

با این عطر دیور مردانه می توان تمام ابهت مردانه را به همگان نشان داد. این عطر دوست داشتنی، با طبع خنک و تندش، عطش و گرمای وجود را خنثی می سازد. همچنین این محصول یک عطر سلطنتی است که آقایان را مجذوب و شیفته خود نموده است. ماندگاری بسیار خوب و پراکندگی متوسط آن نیز درصد علاقمندان به این عطر را افزایش داده اند.

بهار و تابستان، فصل های خوبی برای همراهی با این عطراست. نت های اعجاب آور این عطر، باعث محبوبیت آن شده اند:

  • فلفل و ترنج (نت ابتدایی)
  • شمعدانی، فلفل سیچوان، درخت لامی، خس خس، شمعدانی، نعناع هندی و فلفل صورتی (نت میانی)
  • سدر، آمبروکسان و لابدانیوم (نت پایانی)

عطر مردانه ساواج

فروشگاه کوچه عطر یکی از معتبرترین سایت ها برای خرید عطرهای اورجینال می باشد. اگر می خواهید یک خرید مطمئن و با اصالت داشته باشید، شعب فروشگاه کوچه عطر یا وبسایت این فروشگاه (kocheatr.com) ، بهترین انتخاب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml