پیدا کردن بهترین قالیشویی و مبل شویی شیراز با پی جو

همه افراد به اجبار باید هر چند وقت یک بار فرش و مبل های منزل خود را جهت رعایت نظافت و بهداشت، بشویند، شستشوی قالی و مبل به صورت دستی و در منزل کار سختی است زیرا ممکن است افراد توانایی انجام آن را نداشته باشند و همچنین باعث از بین رفتن بافت فرش و تخریب پوشش مبل ها شوند.

کارگاه قالیشویی و مبل شویی خدمات نظافت فرش ها و مبلمان را به بهترین نحو و بدون کوچکترین آسیبی، در اسرع وقت برای مشتریان انجام می دهد. بنابراین، بهترین گزینه برای نظافت فرش و مبل به ویژه برای افرادی که توانایی شستشو آنها را ندارند و همچنین افرادی که به دلیل مشغله کاری وقت کافی برای انجام اینگونه فعالیت ها پیدا نمی کنند، کارگاه قالیشویی و مبل شویی است.

قالیشویی های سنتی معمولا خدماتی در حد ابتدایی به مشتریان ارائه می کنند، در این کارگاه ها فرش و مبلمان به صورت دستی شسته شده و سپس در جلوی آفتاب خشک و به مشتری تحویل داده می شود. بافت فرش ها و همچنین رویه مبلمان ها در این روش شستشو دچار آسیب شدید می شود و عمر مفید آنها کاهش پیدا می کند. بهترین فرش ها بعد از دو بار شستشو با این روش، دیگر قابل استفاده نیستند. استفاده از کارگاه قالیشویی و مبل شویی اتوماتیک و مدرن به شما کمک می کند که فرش ها و مبل های خود را برای مدت طولانی با همان کیفیت اولیه و به صورت تمیز داشته باشید.

پی جو بهترین قالیشویی در شیراز را به شما معرفی میکند.

قالیشویی اتوماتیک

قالیشویی های اتوماتیک

در این نوع قالیشویی ها مراحلی برای شستشو انجام میشود که عبارتند از:

  • خاک گیری از فرش ها و مبل ها
  • روش تثبیت رنگ فرش ها و مبل ها
  • لکه برداری از فرش ها و مبل ها
  • قالیشویی و مبل شویی
  • آبکشی قالی ها و مبل ها
  • مرحله نهایی خشک کردن

مراحل تثبیت رنگ و لکه بری توسط کارشناس مخصوص انجام می شود ولی سایر مراحل به وسیله دستگاه های ویژه و به صورت اتوماتیک انجام می شود. خاک گیری فرش ها و مبلمان به وسیله دستگاه خاک گیر قابل انجام است، مرحله خشک کردن مبل و فرش به وسیله دستگاه های آبگیر که به شکل لوله ای هستند، انجام می شود، شستشوی فرش نیز توسط دستگاه شستشو انجام می شود که استفاده از این دستگاه ها با یک کادر مجرب باعث می شود که با حفظ کیفیت فرش و مبل، آلودگی های آنها به درستی از بین رود.

استفاده از دستگاه هایی از جمله: برس تک موتوره و دو موتوره، بورس سیلندری، دستگاه های شلاق زن، خشک کن های لوله ای، غلطکی و دیگی، خاک گیرهای دورانی و ضربه ای و همچنین دستگاه های اتوماتیک ثابت میزی باعث می شود که مشتریان بدون هیچ نگرانی فرش و مبل های خود را به کارگاه های اتوماتیک قالیشویی ببرند.

بهترین قالیشویی در کرمان و سایر شهرها را در پی جو مشاهده فرمایید.

روش های صحیح شستشوی فرش و مبل

دغدغه اکثر افرادی که فرش و مبل خود را برای شستشو به قالیشویی ها می دهند، نحوه شستشوی صحیح این لوازم است، زیرا در صورت شستشوی غیر استاندارد و همچنین استفاده از مواد شوینده درجه چندم، به ساختار، ظاهر و بافت قالی و مبلمان آسیب وارد می شود. ولی باید توجه داشت که قالیشویی های اتوماتیک با داشتن دستگاه های تمام اتومات و استفاده از مواد با کیفیت و درجه یک برای شستشو، رضایت مشتری را جلب می کنند. روش های غیر استاندارد شستشو بیشتر در قالیشویی های سنتی اتفاق می افتد که در این رابطه افراد باید قبل از مراجعه به قالیشویی ها از لوازم و نوع کار آنها، آگاهی داشته باشند تا مشکلی پیش نیاید.

A close-up of a broom cleaning a carpet Description automatically generated

قالیشویی و مبل شویی

مراجعه به سایت پی جو برای یافتن قالیشویی های اتوماتیک

به دلیل مشغله های زیاد، بسیاری از افراد وقت ندارند که در سطح شهرها به دنبال قالیشویی اتوماتیک بگردند و در برخی موارد مجبور می شوند که فرش های خود را به قالیشویی های غیر استاندارد ببرند، در این رابطه ما به شما می گوییم که برای پیدا کردن بهترین قالیشویی های اتوماتیک و سایر خدمات عمومی در شیراز می توانید به سایت پی جو مراجعه نمایید، بهتر است بدانید که یکی از بهترین و معتبرترین سایت ها که سابقه طولانی در یافتن آدرس مکان های مختلف در هر زمینه ای دارد، سایت پی جو می باشد. همه افراد می توانند لیست قالیشویی های معتبر شهر خود را در این سایت ببینند و با گرفتن آدرس و شماره تلفن مکان مورد نظر، به راحتی فرش و مبلمان خود را به آنها تحویل دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml