بهترین مدل های خردکن برقی تا ۵ میلیون تومان در بازار ایران

امروزه خردکن برقی به یکی از لوازم پرفروش و ضروری در هر آشپزخانه تبدیل شده است. اگر شما هم قصد خرید خردکن برقی را دارید و با محدودیت بودجه مواجه هستید، در این مقاله با شما هستیم تا به معرفی ۸ خردکن برقی تا سقف ۵ میلیون تومان بپردازیم.

خردکن برقی تا ۵ میلیون چی بخرم؟

اگر به دنبال خرید خردکن برقی به بازار مراجعه کرده باشید، با برندها و قیمت‌های متفاوتی از این کالا روبرو شده‌اید. در ادامه با شما هستیم تا به معرفی بهترین مدل‌های خردکن برقی در بازار ایران بپردازیم.

خردکن تفال مدل MQ80E838

خردکن MQ80E838 یکی از محصولات برند فرانسوی تفال در بازار ایران است. جنس بدنه و کاسه این محصول از پلاستیک فشرده و مقاوم ساخته شده است. ظرفیت کاسه این محصول ۰.۵ لیتر در نظر گرفته شده و برای خانواده‌های کم جمعیت گزینه مناسبی است. همچنین این محصول دارای موتور ۵۰۰ واتی و تک سرعته است. تیغه‌های این محصول ۲ عدد و از استیل ضدزنگ ساخته شده است. به کمک این خردکن قادر هستید تا انواع سبزیجات، میوه جات و موادغذایی دیگر را به راحتی خرد کنید.

خردکن باریتون ۲ لیتری و ۳ لیتری

خردکن باریتون در کشور کانادا تولید و روانه بازار لوازم خانگی می‌شود. بدنه این خردکن از جنس پلاستیک و استیل ساخته شده و دارای کاسه پیرکس ضخیم است که در برابر تغییرات دما و ضربه مقاومت بالایی دارد. موتور این محصول از نوع بدنه مسی با قدرت ۵۰۰ وات است که به کمک دکمه‌های فشاری تعبیه شده بر روی بدنه این محصول قادر هستید تا سرعت دستگاه را بر روی کم و یا زیاد تنظیم کنید. همچنین مدل‌های ۲ لیتری این محصول دارای ۴ تیغه و مدل‌های ۳ لیتری دارای ۶ تیغه تیتانیومی است. تیغه تیتانیومی از مقاومت بالایی برخودار است و در برخورد با موادغذایی سفت یا یخ زده، کج نشده و شکسته نمی‌شود. با خردکن باریتون قادر هستید تا انواع گوشت، مرغ، ماهی، میوه‌جات، سبزیجات، یخ و آجیل را به راحتی خرد کنید. مجموعه این موارد مثبت در خردکن‌های bfc-2500btx و bfc-3500btx است که آن‌ها را در لیست بهترین مارک و مدل خردکن برقی قرار داده است.

خردکن فلر مدل MP71

خردکن MP71 یکی از محصولات برند آلمانی فلر در بازار ایران است. خردکن فلر مدل MP71 از ۲ بخش اصلی تشکیل شده است. بخش بالایی که محل قرارگیری موتور است از پلاستیک ساخته شده است. همچنین کاسه این خردکن آلمانی از جنس پیرکس ساخته شده که در برابر ضربه و تغییرات دما از مقاومت بالایی برخوردار است.

بهترین مدل های خردکن برقی تا 5 میلیون تومان در بازار ایران

ظرفیت کاسه این محصول ۰.۶ لیتر و دارای پایه‌های ضدلرزش است. خردکن فلر MP71 دارای موتور ۳۰۰ واتی با عملکرد توربو است که به شما امکان می‌دهد در یک لحظه موادغذایی را با نهایت قدرت موتور خرد کنید. تیغه‌های این خردکن ۲ عدد و از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده که از مقاومت قابل قبولی برخوردار است. با خردکن فلر مدل MP71 قادر هستید تا انواع موادغذایی، میوه و سبزیجات را به راحتی خرد کنید.

خردکن گاستروبک مدل ۴۰۹۶۱

خردکن گاستروبک مدل ۴۰۹۶۱ در کشور آلمان تولید و روانه بازار می‌شود. بدنه این محصول از جنس استیل ضدزنگ و کاسه این محصول از جنس پیرکس با ظرفیت ۱.۲ لیتر ساخته شده است. خردکن گاستروبک مدل ۴۰۹۶۱ دارای موتور ۴۰۰ واتی با ۲ حالت سرعت است که می‌توانید با کمک دکمه‌های فشاری تعبیه شده بر روی بدنه استیل این محصول سرعت چرخش تیغه‌ها را کم یا زیاد کنید. خردکن گاستروبک ۴۰۹۶۱ دارای ۳ تیغه استیل است و به شما امکان می‌دهد گوشت، مرغ، ماهی، سبزیجات، ماهی و موادغذایی را به راحتی خرد کنید.

خردکن کوخ مدل KC-2041

بهترین مدل های خردکن برقی تا 5 میلیون تومان در بازار ایران

خردکن KC-2041 یکی از محصولات برند آلمانی کوخ در در بازار ایران است. بدنه این محصول از ترکیب پلاستیک و پیرکس ساخته شده و از زیبایی منحصربفردی برخوردار است. قدرت موتور این دستگاه ۵۰۰ وات و دارای پنل تنظیمات سرعت است که شما را قادر می‌سازد تا سرعت خردکن را در ۲ حالت کم و زیاد تنظیم کنید. همچنین ظرفیت این محصول ۳ لیتر و دارای ۶ تیغه استیل است که به راحتی هر نوع ماده غذایی، میوه و سبزیجات را خرد می‌کند.

خردکن بوش مدل MMR08R1

خردکن MMR08R1 یکی از محصولات آلمانی و شناخته شده برند بوش است. بدنه این محصول از پلاستیک و کاسه این محصول از جنس پیرکس ساخته شده است و در برابر تغییرات دما و ضربه از مقاومت خوبی برخوردار است. قدرت موتور این محصول ۴۰۰ وات و فاقد تنظیمات سرعت است. همچنین خردکن بوش مدل MMR08R1 دارای ۲ تیغه از جنس استیل است و برای خردکردن موادغذایی، میوه و سبزیجات گزینه مناسبی است.

جمع بندی

در هنگام خرید خردکن برقی به قدرت موتور و ظرفیت آن دقت کنید. هر چه میزان قدرت موتور بالاتر باشد، یعنی تیغه‌های خردکن با سرعت‌تر می‌چرخند و در نتیجه موادغذایی بیشتر خرد می‌شوند. ظرفیت ۲ و ۳ لیتر برای مصارف خانگی بسیار مناسب هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml