در این مکان به هر ایرانی زمین رایگان داده می شود

ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی درباره اختصاص زمین به هر ایرانی در جزایر ابوموسی گفت: پیشنهاداتی در این زمینه ارائه شده و قرار است حذف برخی شرایط از جمله فرم ج تصویب شود. و با این شرایط به هر ایرانی که متقاضی زندگی در این جزیره باشد زمین داده می شود.

 

به گزارش اخبار تایمز به نقل از ایلنا، معاون وزیر راه و شهرسازی درباره اختصاص زمین به هر ایرانی در جزایر ابوموسی گفت: پیشنهادهایی در این زمینه ارائه شده و قرار است برخی شرایط از جمله فرم ج حذف شود و با این شرایط هر ایرانی که مراجعه کند. برای زندگی اگر این جزیره باشد، زمین داده می شود.

ارسلان مالکی در نشست خبری امروز در حاشیه نمایشگاه صنعت ساختمان اظهار داشت: ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی در چهار سال مستلزم زیرساخت ها و ارتباط بین سازندگان و تولیدکنندگان است و این ارتباطات باید بین بخش خصوصی و دولت ایجاد شود.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از فناوری های نوین در صنعت ساختمان تاکید کرد: در حال حاضر از ۷۰۰۰ شرکت دانش بنیان فعال در کشور کمتر از یک درصد آنها وارد عرصه ساخت و ساز شده اند که باید این سهم افزایش یابد.

در این مکان به هر ایرانی زمین رایگان داده می شود

رئیس سازمان ملی زمین و مسکن سرعت ساخت و ساز را شاخص بسیار مهمی عنوان کرد و ادامه داد: من با انباشت تقاضای مسکن مواجه هستم و این انباشت در حوزه بسیار مهم است. همه بررسی ها نشان می دهد که در سال های گذشته در ساخت و ساز عقب مانده بودیم. همچنین بحث قیمت تمام شده یکی دیگر از شاخص های بسیار مهم در پروژه های عمرانی است، بنابراین با در نظر گرفتن دو شاخص قیمت تمام شده و فناوری های نوین باید بتوانیم محصولی بسازیم که با استفاده به پایان برسد. از فناوری های جدید، سبک و ارزان و در نهایت باید قیمت تمام شده را کاهش دهیم.

ملکی با تاکید بر اینکه در اجرای نهضت ملی مسکن زمین کم ارزشی را اختصاص ندادیم، تاکید کرد: تمام زمین هایی را که در اختیار داشتیم در اختیار این طرح قرار دادیم و در برخی موارد به دلیل مشکلاتی که وجود داشت مجبور شدیم به حاشیه شهر برویم.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره اختصاص زمین به هر ایرانی در جزایر ابوموسی گفت: پیشنهادهایی در این زمینه ارائه شده و قرار است برخی شرایط از جمله فرم ج حذف شود و با این شرایط هر ایرانی که مراجعه کند. برای زندگی اگر این جزیره باشد، زمین داده می شود.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml