بیت کوین در کانال ۴۱۰۰۰ دلاری لنگر انداخت

 بیت کوین توانسته روند صعودی خود را در سال ۲۰۲۳ حفظ کند و وارد کانال ۴۱۰۰۰ دلار شود.

به گزارش اخبار تایمز، قیمت بیت کوین در روز دوشنبه (۲۲ آذر) در مدت زمان کوتاهی از ۴۲ هزار دلار گذشت زیرا در پی سیگنال‌هایی مبنی بر احتمال کاهش نرخ بهره و انتشار کالاهای خوب، بزرگترین ارز دیجیتال توانست رشد کند. اخبار مربوط به اولین صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین در سال جاری به روند صعودی خود ادامه می دهد.

به گفته بلومبرگ، این ارز دیجیتال محبوب امروز توانست با رشد قیمت بیش از ۵ درصد به ۴۲۱۲۶ دلار برسد و کل افزایش قیمت خود را در سال ۲۰۲۳ به ۱۵۲ درصد برساند. آخرین باری که بیت کوین در آن سطح قیمت قرار داشت قبل از آوریل ۲۰۲۲ بود. .

قیمت بیت کوین در روز دوشنبه از ۳۹۹۶۸ دلار به ۴۲۱۲۶ دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال تا حدود ساعت ۱۴ به وقت ایران بیش از ۴۱۵۰۰ دلار معامله می شد. تغییر قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۲۲۰۰ دلار افزایش یافته است. حجم تراکنش بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۵۴.۲۶ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته بیش از ۱۱ درصد افزایش یافته است.

ارزهای دیجیتال کوچکتر مانند اتریوم و دوج کوین نیز افزایش قیمت داشته اند. علاوه بر این، شاخصی که برای اندازه گیری چگونگی تغییر قیمت ارزهای دیجیتال استفاده می شود بیش از ۴ درصد افزایش یافته است.

با کاهش تورم ایالات متحده، سرمایه گذاران به طور فزاینده ای مطمئن هستند که بانک مرکزی ایالات متحده به پایان چرخه افزایش نرخ بهره رسیده است و بر احتمال کاهش نرخ بهره در سال جدید تمرکز می کنند.

صنعت کریپتو نیز منتظر صدور مجوز نرم افزارهای مرتبط با صندوق قابل معامله در بورس قیمت بیت کوین است. بلومبرگ معتقد است که چندین برنامه در ژانویه از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده مجوز دریافت خواهند کرد.

آخرین قیمت اتریوم

طبق داده‌های سایت Investing، قیمت اتریوم در همان روز بین ۲۱۹۱ تا ۲۲۶۴ دلار بود. این ارز دیجیتال تا حدود ساعت ۱۴ به وقت ایران با قیمتی بیش از ۲۲۴۰ دلار معامله می‌شود. تغییرات قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۸۰ دلار افزایش یافته است. حجم معاملات اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱.۱۲ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته حدود ۱۰ درصد افزایش یافته است.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml