بیت کوین دوباره در آستانه فتح قله ۴۰۰۰۰ دلاری است

اکو ایران: پس از تعطیلات روز شکرگزاری در آمریکا، قیمت بیت کوین به میزان قابل توجهی افزایش یافت.

به گزارش اخبار تایمز، با افزایش قیمت بیت کوین به بالاترین سطح خود از ماه می ۲۰۲۲، قیمت ارزهای دیجیتال پس از افت اخیر به روند صعودی بازگشت. به گفته CoinDesk، قیمت بیت کوین نیز برای مدت کوتاهی به بیش از ۳۸ هزار دلار در روز جمعه (۳ دسامبر) رسید.

افزایش قیمت پس از تعطیلات روز شکرگزاری ایالات متحده اتفاق افتاد، زیرا سرمایه گذاران منتظر تایید احتمالی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده برای صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین هستند.

ارزش سهام مربوط به ارزهای دیجیتال نیز افزایش یافت و کوین بیس ۶ درصد رشد کرد.

توانایی اعتبارسنجی یک صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین با قیمت لحظه ای، لایه جدیدی از نوسانات را به بازار اضافه می کند. یکی از کارشناسان در گفت و گو با CoinDesk اظهار داشت که تصویب این صندوق ها به دلیل سهولت در معاملات و مقرون به صرفه بودن می تواند سرمایه گذاران نهادی بیشتری را جذب کند. این کارشناس همچنین پیش بینی کرد که بیت کوین تا پایان روز یکشنبه می تواند به بیش از ۴۰ هزار دلار برسد.

در همین حال، اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ، در روز جمعه شاهد افزایش قیمت بیش از ۳ درصدی بود.

آخرین ایالت سولانا

ارز دیجیتال سولانا که یکی از بهترین عملکردها را در سال ۲۰۲۳ داشت، امسال توانسته است قیمت خود را تا ۴۷۶ درصد افزایش دهد. این در حالی است که ارزش بیت کوین در سال ۲۰۲۳ ۱۳۰ درصد افزایش یافته است. با این حال، سولانا در طول هفته از سایر ارزهای دیجیتال عقب مانده و نتوانست ارزش خود را بیشتر افزایش دهد.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز جمعه (۳ دسامبر) از ۳۷۲۵۷ دلار تا ۳۸۴۰۰ دلار متغیر بود. این ارز دیجیتال تا حدود ساعت ۲۳ به وقت ایران با قیمت بیش از ۳۷۶۰۰ دلار معامله می شد. تغییر قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۴۰۰ دلار افزایش یافته است. حجم تراکنش بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲.۰۳ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته بیش از ۳ درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از ۲۰۵۹ دلار به ۲۱۲۹ دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال تا حدود ساعت ۲۳:۰۰ به وقت ایران با قیمتی بیش از ۲۰۸۰ دلار معامله می شود. تغییرات قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن بیش از ۲۰ دلار افزایش یافته است. حجم معاملات اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹.۱۱ میلیارد دلار بود و ارزش این ارز دیجیتال در هفته گذشته بیش از ۷ درصد افزایش یافته است.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml