بیت کوین یک روز پس از شکستن رکوردها سقوط می کند

 بیت کوین در ساعات اخیر با افت قیمت قابل توجهی همراه بوده و پس از آن ارزش اتریوم نیز کاهش یافته است.

به گزارش اخبار تایمز، کاهش شدید قیمت بیت کوین در ساعات اخیر ارتباطی با اخباری که در آن اعلام شده بود کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (Bitcoin ETF) را تایید نمی کند، ندارد.

به گزارش کوین تلگراف، این نظر تحلیلگران معروف است که پس از سقوط قیمت بیت کوین تا سطح ۴۰ هزار دلار در چند ساعت اخیر مطرح شده است. این اتفاق باعث شد سرمایه گذاران در مجموع حدود ۵۰۰ میلیون دلار از سرمایه خود را در بازار ارز دیجیتال از دست بدهند.

افت بیت کوین همزمان شد با خبری مبنی بر اینکه پلتفرم خدمات مالی کریپتو به نام “Matrixsport” در روز چهارشنبه (۱۳ ژانویه) اعلام کرد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده مجوزی برای صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین صادر نخواهد کرد.

علیرغم این اعلامیه، Matrixport هیچ مدرکی مبنی بر رد ETF بیت کوین توسط نهاد آمریکایی ارائه نکرد.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار مجوز صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین را از ۱۴ تا ۲۰ دسامبر بررسی خواهد کرد و قبل از آن امیدها برای تایید آن زیاد بود.

کاهش قیمت بیت کوین در حالی رخ داد که این ارز دیجیتال برای اولین بار در دو سال گذشته در روز سه شنبه (۱۲ ژانویه) توانست از مرز ۴۵۰۰۰ دلار عبور کند.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز چهارشنبه (۱۳ ژانویه) از ۴۰۸۸۸ دلار تا ۴۵۴۹۲ دلار متغیر بود. این ارز دیجیتال تا ساعت ۲۳ به وقت ایران با قیمتی در حدود ۴۲۷۰۰ دلار معامله می شد. تغییر قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود ۲۵۰۰ دلار کاهش یافته است. حجم تراکنش بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶.۴۹ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته ۱ درصد کاهش داشته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از ۲۱۲۲ دلار به ۲۳۸۳ دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال تا ساعت ۲۳ به وقت ایران حدود ۲۲۰۰ دلار معامله می شد. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود ۱۵۰ دلار کاهش یافته است. حجم معاملات اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴.۱۹ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته ۶ درصد کاهش داشته است.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml