بیرانوند: بهتر است بهانه بیاوریم تا تیم های آسیایی به ایران نیایند/ ما در خانه خودمان غریبیم/ تجربه من می گوید حرف های زیادی برای گفتن داریم!

علیرضا بیرانوند ستاره پرسپولیس می گوید همیشه از تقابل با رونالدو استقبال می کند.
به گزارش اخبار تایمز؛ پرسپولیس در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت و قهرمان فصل قبل فوتبال ایران باید با رقبای سرسخت بازی کند. النصر عربستان، الدحیل قطر و استقلال تاجیکستان تیم های پرسپولیس هستند. تقابل ستاره های نصر مانند رونالدو، مانه، تالیسکا، بروزوویچ، تلس و لاپورته با ستاره های پرسپولیس بسیار هیجان انگیز خواهد بود. بدون شک جذاب ترین دوئل پرسپولیس و نصر تقابل دوباره بیرانوند و رونالدو است.
بیرانوند در جام جهانی ۲۰۱۸ موفق شد پنالتی فوق ستاره پرتغالی را مهار کند و پس از آن تبدیل به دروازه بان نامی در فوتبال جهان شد. حالا بعد از چند سال این دو باید دوباره رودرروی هم قرار بگیرند. رونالدو به پایان دوران فوتبالش نزدیک می شود و بیرانوند نسبت به اولین رویارویی اش با کریستیانو بسیار باتجربه تر شده است. با این حال، رونالدو همچنان یک گلزن خشن است و بازی مقابل او کار آسانی نخواهد بود. پس از دیدار مقابل ذوب آهن که با اولین تساوی خانگی پرسپولیس همراه بود، فرصتی دست داد تا گفت وگویی کوتاه با بیرانوند داشته باشیم. جدیدترین صحبت های ستاره باشگاه پرسپولیس و تیم ملی را در ادامه می خوانید.
از بازی مقابل ذوب آهن شروع می کنیم. چه اتفاقی افتاد که نتوانستید در این بازی پیروز شوید؟
فکر می کنم روز خوبی نداشتیم، به خصوص در نیمه اول. به هر حال در فوتبال پیش می آید که تیمی در یک بازی شرایط خوبی نداشته باشد. شرمنده هواداران بودیم که نتوانستیم به آنها امتیاز بدهیم. امیدوارم بتوانیم در بازی های بعدی جبران کنیم و با انرژی مثبت هواداران عزیز در مسابقات آینده پیروز شویم.
یک گل عجیب هم در این بازی دریافت کردید. در این مورد صحبت کنید
هر زمان که نزدیک محوطه جریمه توپ برای ما به بیرون می رود، به بازیکنی که توپ را به بیرون پرتاب کرده است نزدیک می شوم تا با دریافت توپ از او، از انتهای زمین بازی انجام دهم. این یک تاکتیک در تیم ما محسوب می شود. در این مرحله به سمت علی نعمتی رفتم اما او اصلا مرا ندید و توپ را به سمت سروش رفیعی پرتاب کرد. رفیعی متوجه نبود من داخل دروازه نبودم و متاسفانه دروازه باز شد. باز هم خدا را شکر که در نیمه دوم گل را جبران کردیم و در روزی که خیلی خوب نبودیم توانستیم یک امتیاز بگیریم.
با این نتیجه هواداران پرسپولیس کمی نگران آینده تیمشان بودند. به عنوان یکی از اعضای باتجربه تیم، در این مورد چه می گویید؟
ما تیم خوبی داریم و فکر نمی کنم جای نگرانی باشد. تجربه فوتبالی من می گوید که این تیم حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت و این در ادامه فصل ثابت خواهد شد. قطعا تلاش زیادی می کنیم تا اتفاقات خوبی برای هواداران رقم بزنیم و دل آنها را شاد کنیم.
بعد از بازی به شدت از کیفیت چمن ورزشگاه آزادی گلایه کردید. آیا این بدان معناست که چمن آزادی خیلی بد است؟
خیلی بد است و اصلا نمی توان بازی خوبی روی آن انجام داد. ورزشگاه در حال بازسازی است و هواداران اجازه ورود ندارند. نمی دانم با این شرایط چگونه قرار است در آسیا میزبانی کنیم. برای فوتبال ما زیبا نیست که آزادی اینگونه باشد. چمن آسیب دیده، برق می رود و ما در بازی هایمان هوادار نداریم. به نظرم بهتر است بازی های آسیایی را میزبانی نکنیم و جای دیگری برگزار کنیم. با این شرایط واقعا بهتر است تیم ها به ایران نیایند چون افتضاح می شود. ما در خانه خود غریبیم و نمی توانیم از مهمترین امتیاز میزبانی یعنی حضور هواداران استفاده کنیم. ای کاش می توانستیم بازی ها را به کاظمی ببریم که حداقل شرایط چمن بهتری نسبت به آزادی دارد.
از تساوی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا صحبت کنید. به نظر می رسد تیم شما در گروه مرگ قرار دارد.
بله با تیم های خیلی خوبی هم گروه شدیم. ما پرسپولیس هستیم و قدرت خود را ثابت کردیم. مطمئنم می توانیم زیاد صحبت کنیم. با این حال امیدوارم همه از نماینده ایران حمایت کنند و شرایط خوبی را فراهم کنند.
و تقابل با رونالدو…
رونالدو نیازی به تعریف من ندارد. او یکی از بهترین های تاریخ فوتبال است و بازی مقابل او همیشه جذاب و لذت بخش خواهد بود. همیشه گفته ام که دوست دارم دوباره با رونالدو و البته سایر ستاره های النصر همبازی شوم. حالا قرعه به این شکل بود که این اتفاق افتاد و باید این را به فال نیک بگیریم.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml