بیشترین کلمات جستجو شده در گوگل / کدام موضوعات ورزشی امسال بیشتر در گوگل جستجو شده است؟

گوگل طبق معمول فهرستی از بیشترین جستجوها در سال ۲۰۲۳ را در زمینه های مختلف منتشر کرد.
به گزارش اخبار تایمز؛ گوگل فهرستی از بیشترین جستجوهای سال ۲۰۲۳ را منتشر کرده است و داده ها نشان می دهد که مردم در سراسر جهان بیش از هر چیز به دنبال اطلاعاتی در مورد حمله حماس در ۷ اکتبر به اسرائیل و متعاقب آن عملیات نظامی اسرائیل در غزه بودند.
«جنگ در اسرائیل و غزه» در صدر جستجوهای جهانی امسال بود، در حالی که «حماس چیست»، «در اسرائیل چه اتفاقی می‌افتد» و «چرا حماس حمله کرد» از متداول‌ترین سؤالات گوگل در آمریکا بودند. ، با چه چیزی و چرا شروع می کنند؟
زیردریایی تایتان که در سفری برای دیدن لاشه کشتی تایتانیک منفجر شد، پس از جنگ در رتبه دوم اخبار جهان قرار گرفت و پس از آن زلزله ویرانگر ترکیه-سوریه در فوریه که بیش از ۵۰۰۰۰ کشته برجای گذاشت.

بیش‌ترین سرچ ورزشکاران در گوگل

دامار هاملین، بازیکن بوفالو بیلز که مصدومیت وی در ژانویه بحثی را درباره ایمنی بازیکنان در NFL برانگیخت، در صدر فهرست افراد و ورزشکارانی قرار گرفت که مردم بیش‌تر در موردشان جست‌وجو کردند. نام‌های دیگری که امسال در سرچ غالب بودند به‌ترتیب عبارتند از: جرمی رنر (بازیگری که در ابتدای سال دچار یک تصادف تقریبا مرگبار شد)، اندرو تیت (اینفلوئنسر زن‌ستیز)، کیلیان امباپه (فوتبالیست فرانسوی) و تراویس کلسی (بازیکن فوتبال آمریکایی تیم کانزاس سیتی چیفز که از زمانی که رابطه عاشقانه‌اش با تیلور سوییفت علنی شد همواره در تیتر خبرها بوده است).

نام برخی از افرادی که امسال از دنیا رفتند نیز در فهرست جست‌وجوی گوگل برجسته است: متئو پری، تینا ترنر و سینید اوکانر.

فیلم و سریال‌هایی که در گوگل زیاد سرچ شدند

در بخش فیلم و سریال به ترتیب «باربی» و «اوپنهایمر» بیش‌تر سرچ شده‌اند و سپس فیلم بالیوودی پرفروش «جوان»، «ساند آو فریدام»، و «جان ویک: قسمت ۴».

سریال‌های «لست آو آس»، «ونزدی»، «جینی اند جورجیا» هم به ترتیب از پرجست‌وجوترین برنامه‌های تلویزیونی ۲۰۲۳ بودند. عنوان Hogwarts Legacy پرجست‌وجوترین بازی، آهنگ Idol از گروه ژاپنی Yoasobi پرجست‌وجوترین آهنگ و شکیرا پرسرچ‌ترین خواننده ۲۰۲۳ بوده است.

پرجست‌وجوترین تیم ورزشی

احتمالا به خاطر وجود لیونل مسی و اخبار پیرامون او، اینترمیامی پرجست‌وجوترین تیم ورزشی بوده و در رتبه‌های بعدی لس‌آنجلس لیکرز، النصر، منچسترسیتی و میامی‌هیت قرار دارند.

بیش‌ترین سرچ‌های تاریخ گوگل

همچنین گوگل فهرست برترین جست‌وجوهای تاریخ خود را نیز به مناسبت بیست‌وپنجمین سالگرد موتور جست‌وجوی خود منتشر کرده که شامل سرچ از سال ۲۰۰۴ به بعد یعنی از زمان آغاز ثبت ترندهاست.

طبق این فهرست که دسته‌بندی‌های مختلفی دارد، کریستیانو رونالدو پرجست‌وجوترین ورزشکار جهان است و هری پاتر نیز پرسرچ‌ترین عنوان را از بین فیلم و سریال‌ها به خود اختصاص داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml