بیمه‌ باید خسارات ناشی از کاهش قیمت خودرو را بپردازد / مردمی که از عدم پرداخت خسارت توسط بیمه شاکی هستند!!!

در حالی که رئیس کل بیمه مرکزی تاکید می کند که بیمه ها باید خسارت افت قیمت تصادفی خودرو را پرداخت کنند، بیمه ها نه تنها خسارتی پرداخت نمی کنند، بلکه مردم برای پیگیری این مطالبه قانونی باید به شورای حل اختلاف مراجعه کنند.

به گزارش اخبار تایمز، در تصادفات رانندگی که منجر به خسارت مالی می شود، به جز هزینه تعمیر و تعویض قطعات، خودروهای آسیب دیده به ویژه خودروهای مدل بالا با افت قیمت مواجه می شوند اما شرکت های بیمه هزینه افت قیمت را پرداخت نمی کنند.

چرا مجلس قانون بیمه شخص ثالث را اصلاح نمی کند؟

رئیس کل بیمه مرکزی در این زمینه بارها تاکید کرده است: بیمه ها باید هزینه افت تصادفی قیمت خودرو را پرداخت کنند.

بیمه‌ باید خسارات ناشی از کاهش قیمت خودرو را بپردازد / مردمی که از عدم پرداخت خسارت توسط بیمه شاکی هستند!!!

بهزادپور می گوید: این یک الزام جدی است، هم شورای حل اختلاف نظر بیمه مرکزی را قبول دارند و هم قوه قضائیه; ماهم مدافع حقوق مردم است و اگر به مهم بروند تا پرداخت حقشان پیگیری می کنیم.

این در حالی است که مردم برای پیگیری مفقود شدن قیمت خودروی خود علاوه بر هزینه چند میلیونی باید به شورای حل اختلاف مراجعه کنند و در نهایت ممکن است بتوانند مبلغی را دریافت کنند. درصد کمی از خسارت ناشی از بیمه

این در حالی است که طبق ماده ۴۱ قانون تأسیس بیمه مرکزی در مواردی که مؤسسه برخلاف اساسنامه یا ضوابط و مقررات بیمه ای خود رفتار کند، به پیشنهاد بیمه مرکزی از پذیرش بیمه در رشته های خاصی منع می شود. ایران و تصویب شورای عالی بیمه. خواهد بود.

اما بیمه مرکزی حداقل در بحث پرداخت خسارت کاهش قیمت خودرو اقدام جدی و برخوردی با شرکت های متخلف نکرده و تنها به مصاحبه رسانه ای بسنده کرده است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml