بیوگرافی کوتاه از ستاره معصومی همسر قائدی + عکس هایی از ستاره معصومی

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی  از فوتبالیست های لژیونر ایرانی است که در تاریخ ۱۰ بهمن ۱۳۷۰ در بوشهر به دنیا آمد. ستاره معصومی یکی از چهره هایی است که پس از ازدواج با قائدی به یکی از چهره های معروف و محبوب فضای مجازی تبدیل شد. بیشتر با او آشنا خواهید شد.

زندگی شخصی و تحصیلات ستاره معصومی

از زندگی خصوصی و خانواده ستاره معصومی اطلاعات زیادی در دست نیست اما می توان گفت همسر مهدی قائدی خواهری به نام پریسا دارد که شباهت زیادی به او دارد. سطح تحصیلات ستاره معصومی در جایی ذکر نشده است. آناهیتا کریمی همسر سردار آزمون از دوستان نزدیک ستاره معصومی است. آنها همیشه با هم بیرون می روند و انتشار عکس و فیلم این ۲ همسر فوتبالیست سرشناس کشورمان در دبی و کشورهای دیگر بارها سوژه رسانه ها شده است.

بیوگرافی کوتاه از ستاره معصومی همسر قائدی + عکس هایی از ستاره معصومی

علایق و شغل ستاره معصومی

ستاره معصومی علاقه زیادی به حیوانات خانگی به خصوص سگ های خانگی دارد. او عکس های زیادی از حیوانات در اینستاگرامش منتشر می کند. علاقه ستاره معصومی به سگ ها در بیشتر پست های اینستاگرامش مشهود است. در مورد شغل ستاره معصومی می توان گفت که او در بخش مدلینگ فعالیت می کند.

حواشی عکس های قبل از ازدواج با مهدی قائدی

یکی از نکات مهم در مورد سهرا معصومی همسر مهدی قیدی این است که او جراحی های زیبایی متعددی انجام داده و عکس های او با مهدی قیدی یکی از مهمترین مسائل این زوج بوده است. برای مثال در تصویر زیر مهدی قیدی را در کنار همسرش ستاره معصومی مشاهده می کنید، این عکس مربوط به قبل از عمل زیبایی ستاره معصومی است. همچنین بیشتر عکس های منتشر شده از همسر مهدی قیدی بدون حجاب است که باعث رسوایی های زیادی برای او و همسرش که یکی از فوتبالیست های لیگ برتر کشورمان است، شده است.

ستاره معصومی

ازدواج لاکچری ستاره معصومی

مهدی قیدی و همسرش در  ۱۰ دی ۱۳۹۸  با یکدیگر ازدواج کردند که از همان ابتدای زندگی مشترک، عکس های مراسم ازدواج این دو نفر در بسیاری از رسانه های کشور دست به دست شد و بسیاری بر این باور بودند که مراسم ازدواج آنها یک امر تجملی است. . در حال حاضر قائدی و سهرا معصومی در دبی زندگی مجللی را در کنار هم سپری می کنند و عکس هایی از آنها در مراکز خرید و اماکن مجلل منتشر شده است که نشان می دهد شرایط مالی و رفاهی بسیار خوبی دارند. ستاره معصومی پس از ازدواج با مهدی قیدی عکسی در اینستاگرام به همراه برادر همسرش ابوالفضل که برادر کوچکتر مهدی قیدی است منتشر کرد که نشان از خوش گذرانی خانواده آنها داشت.

بیوگرافی کوتاه از ستاره معصومی همسر قائدی + عکس هایی از ستاره معصومی

حواشی اختلاف سنی ستاره معصومی و مهدی قائدی

یکی از موضوعات مهم پیرامون ستاره معصومی پس از ازدواج با مهدی قیدی که در رسانه ها بسیار مطرح شد، اختلاف سنی او و همسرش است. ظاهرا ستاره معصومی ۷ سال از مهدی قیدی بزرگتر است. این زوج فعال در اینستاگرام به هیچ یک از کامنت ها و تیترهای رسانه ای مردم واکنشی نشان ندادند و به زندگی مجلل در کنار هم ادامه می دهند.

بیوگرافی کوتاه از ستاره معصومی همسر قائدی + عکس هایی از ستاره معصومی

اینستاگرام ستاره معصومی

آدرس صفحه اینستاگرام ستاره معصومی setareh.masoumi می باشد و این صفحه برای عموم آزاد است. همسر مهدی قیدی ۵۸۳ هزار فالوور دارد و ۲۹ پست در اینستاگرامش منتشر کرده است. بیشتر پست های او حول محور زندگی خصوصی او با مهدی قیدی است. استوری های برجسته ستاره معصومی نشان می دهد که او در زمینه تبلیغات نیز فعالیت می کند. مثلا در یکی از داستان ها شرکتی را که با اخذ اقامت قبرس سر و کار دارد تبلیغ کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml