تاریخچه دیوانه وار تجارت بیت کوین ETF

اکوایران: حجم معاملات انجام شده از طریق صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین به رکورد چشمگیری رسیده و از مرز ۱۰ میلیارد دلار عبور کرده است.

به گزارش اخبار تایمز، تنها سه روز پس از شروع فعالیت ساندوس های قابل معامله با بیت کوین به قیمت نقدی در ایالات متحده آمریکا، حجم معاملات این صندوق ها به هشت رقم رسید.

به گزارش کوین تلگراف، بررسی یک کارشناس بلومبرگ نشان می دهد که تا ۱۶ ژانویه (۲۶ ژانویه)، ارزش معاملاتی ETF بیت کوین به قیمت لحظه ای از ۱۰ میلیارد دلار فراتر رفته است.

با این حال، شروع به کار این صندوق ها بحث هایی را ایجاد کرده است زیرا نه تنها قیمت بیت کوین در این مدت افزایش نیافته است، بلکه با افت شدیدی نیز همراه بوده است. بزرگترین ارز دیجیتال در روزهای اخیر بدترین عملکرد خود را در یک ماه گذشته ثبت کرده است.

از سوی دیگر، کارشناس بلومبرگ بر حجم معاملات ETF های این ارز دیجیتال با وجود کاهش ارزش بیت کوین تاکید کرده است. او روی صرافی بیت کوین نوشت که در سال ۲۰۲۴ راه اندازی شد و حجم معاملات آن در طول سال ۲۰۲۳ در مجموع ۴۵۰ میلیون دلار بود.

در میان ETF های بیت کوین ارائه شده توسط شرکت های مختلف، بلک راک عملکرد قابل توجهی داشته و در سه روز ۷۰۰ میلیون دلار سود خالص به دست آورده است.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده روز چهارشنبه (۲۰ دسامبر) در تصمیم مهمی که مدت ها توسط معامله گران انتظار می رفت، وجوه قابل معامله در بورس بیت کوین را برای تسهیل سرمایه گذاری در بزرگترین ارز دیجیتال جهان تسویه کرد.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز چهارشنبه (۲۷ ژانویه) از ۴۲۲۱۱ دلار تا ۴۳۱۹۲ دلار متغیر بود. این ارز دیجیتال تا ساعت ۲۳ به وقت ایران با قیمتی در حدود ۴۲۵۶۰ دلار معامله می شد. تغییر قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود ۵۰۰ دلار کاهش یافته است. حجم تراکنش بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۴۷.۲۱ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته ۹ درصد کاهش یافته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از ۲۵۲۱ دلار به ۲۵۹۲ دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال تا ساعت ۲۳:۰۰ به وقت ایران در حدود ۲۵۳۰ دلار معامله می شد. تغییرات قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود ۲۵ دلار کاهش یافته است. حجم معاملات اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱.۰۴ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته حدود ۴ درصد افزایش یافته است.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml