تایید تراکنش های اختیار بیت کوین به تاخیر افتاد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار مجددا تصمیم خود را برای راه اندازی بازار قراردادهای اختیار معامله برای ETF بیت کوین به تعویق انداخت.

به گزارش کریپتونیوز، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) راه اندازی معاملات اختیار معامله در یک صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین را به تعویق انداخت و نظر عمومی را جویا شد. نظرات کارشناسی و عمومی باید حداکثر ظرف ۲۱ روز به این موسسه ابلاغ شود.

SEC مطمئن نیست که آیا ETF های بیت کوین باید از قوانین مشابه سهام های فهرست شده پیروی کنند.

تاکنون چندین صرافی برای اجازه دادن به معاملات اختیار معامله در صندوق های نقدی بیت کوین درخواست داده اند که بزرگترین آنها Cboe، Box، MIAX و Nasdaq ISE هستند.

در ماه آوریل، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تصمیم گیری در مورد راه اندازی ETF بیت کوین توسط Grayscale و Bitwise را به تاخیر انداخت. تنظیم کننده مناسب در نظر گرفت که مدت زمان بیشتری را برای اقدام در مورد تغییر قانون پیشنهادی تعیین کند. مهلت بعدی SEC برای تایید یا به تاخیر انداختن راه اندازی ETF های مبتنی بر گزینه ها، ۲۹ می است.

در ماه فوریه، مدیر عامل Grayscale، Michael Sonneshin اعلام کرد که نیاز به راه اندازی یک بازار گزینه برای صندوق های بیت کوین وجود دارد. سون نشین ابراز اطمینان کرد که این محصول هم برای سرمایه گذاران خرد و هم برای سرمایه گذاران نهادی سودمند خواهد بود.

به گفته سون‌نشین، که تأیید بازار آپشن را از نظر پیچیدگی با راه‌اندازی یک ETF ارز دیجیتال مقایسه می‌کند، شرکت‌ها راه درازی در پیش دارند تا SEC محصول سرمایه‌گذاری را تأیید کند.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml