تتر در برابر بازار حرکت کرد / قیمت دلار به انتهای کانال صعودی رسید

اکوایران: قیمت تتر در روز سه شنبه برخلاف روند بازار ارز و سکه افزایش یافت. معامله گران فنی بر این باورند که محدوده ۵۵۷۰۰ تومانی نتیجه نهایی روند صعودی دلار است.

به گزارش اخبار تایمز، قیمت دلار هرات به دلیل ریزش کانال ۵۶ هزار تومان کاهش یافت و کف کانال صعودی را لمس کرد. قیمت دلار در تهران به کانال ۵۶ هزار تومان سقوط کرد. قیمت دلار هرات از ۵۶ هزار و ۴۰۰ تومان آغاز شد و با ۸۰۰ تومان کاهش به قیمت ۵۵ هزار و ۶۰۰ تومان بسته شد. قیمت دلار فردا به ۵۶ هزار و ۷۹۰ تومان نسبت به خط سه شنبه رسید.

قیمت درهم امارات با شکاف منفی ۶۰ تومان تا ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان آغاز شد و با افت ۵۰ تومانی به ۱۵ هزار و ۴۵۰ تومان پایان یافت. قیمت درهم به دلار ۵۶ هزار و ۷۰۰ تومان برآورد شده است که بیانگر اختلاف هزار تومانی با دلار هرات است.

قیمت تتر در روز سه شنبه برخلاف روند بازار ارز و سکه افزایش یافت. قیمت تتر از روز سه شنبه وارد کانال جدید شد و به ۵۶۷۰۰ تومان رسید که از نظر فنی مرز مقاومتی مهمی محسوب می شود.

خبر مثبتی که بازار ارز و سکه دریافت کرد، وصول بدهی بابک زنجانی و واریز آن به خزانه بود. محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی در این خصوص گفت: دارایی های برگشتی به بابک زنجانی دارایی ارزی است و به طور کامل به خزانه بانک مرکزی واریز شد. خبرگزاری میزان نیز در این رابطه نوشت که مبلغ بدهی یک هزار و نهصد و شصت و هفت میلیون و پانصد هزار یورو بوده که تسویه شده است.

بر اساس اعلام بانک مرکزی، در مجموع ۵۲۳ میلیون دلار حواله ارزی در نیما عرضه شد که ۲۴۷ میلیون دلار آن مذاکره بود. همچنین در بازار شنیده شده بود که بازارساز حواله های درهم تزریق کرده است.

معامله گران فنی بر این باورند که محدوده ۵۵ هزار و ۷۰۰ تومان نقطه پایانی روند صعودی است. از نظر فنی ۵۶ هزار و ۱۰۰ تومان حد خریدار در بازار است که تثبیت زیر یا بالای آن مهم است. اگر قیمت زیر این عدد باشد، تمایل بیشتری برای اصلاح در بازار وجود خواهد داشت. در صورت حفظ کف کانال صعودی دلار، محدوده نوسان بین ۵۵ هزار و ۷۰۰ تومان و ۵۶ هزار و ۳۰۰ تومان خواهد بود.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml