تثبیت روند صعودی بیت کوین و جهش بزرگ سولانا

اکوایران: بیت کوین توانسته افزایش قیمت خود را تثبیت کند و با افزایش بازار کریپتو، ارز دیجیتال سولانا قصد دارد جایگاه خود را در کانال صد دلاری تقویت کند.

به گزارش اخبار تایمز، نوسانات قیمت بیت کوین در سه روز گذشته محدود شده و بزرگترین ارز دیجیتال شرایط را برای شکستن رکورد قیمت فراهم می کند.

بر اساس گزارش CryptoPotito، علاوه بر بیت کوین، سایر ارزهای دیجیتال از جمله Solana و Avalanche نیز در هفته گذشته توانسته اند افزایش قیمت داشته باشند.

تثبیت قیمت بیت کوین

در حال حاضر بیت کوین با قیمتی در حدود ۴۲۰۰۰ دلار معامله می شود و این ارز دیجیتال توانسته خود را در کانال ۴۲۰۰۰ دلار قرار دهد. قیمت این ارز دیجیتال در روزهای شنبه و یکشنبه کمی نوسان داشت، اما هفته گذشته قیمت این ارز دیجیتال جریان متفاوتی داشت. بزرگترین ارز دیجیتال نیز هفته گذشته به کانال ۳۹۰۰۰ دلاری سقوط کرد.

طی ۱۰ روز گذشته، تسلط بیت کوین در بازار کلی ارزهای دیجیتال افزایش یافته است. در حال حاضر درصد تسلط این ارز دیجیتال حدود ۴.۵۲ درصد است. این درصد نشان دهنده نسبت کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال است که به بیت کوین نسبت داده می شود. درصد تسلط بالاتر نشان می دهد که بیت کوین نفوذ یا کنترل بیشتری بر بازار کلی ارزهای دیجیتال در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال در طول دوره مشخص شده داشته است.

اعلان جنگ سولانا در سطوح بالاتر مقاومت

رفتار اکثر ارزهای دیجیتال در روزهای اخیر مانند بیت کوین بوده و قیمت آنها نوسان نداشته است. رمزارزهای Conflux و Sui از جمله استثناهایی هستند که ارزش پیدا کرده اند و قیمت آنها به ترتیب ۱۰ و ۳ درصد افزایش یافته است.

در حالی که سولانا نسبت به ۲۴ ساعت گذشته با رشد بیش از ۵ درصدی قیمت همراه بوده است، ارزش این ارز دیجیتال در هفته گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته است. این ارز دیجیتال به موفقیت بزرگی دست یافته است و تا حدود ساعت ۱۱ شب به وقت ایران با قیمت بیش از ۱۰۰ دلار معامله می شود. سرمایه گذاران امیدوارند که ۱۰۰ دلار به حمایت سولانا تبدیل شود تا این ارز دیجیتال بتواند از سطوح مقاومت بالاتر عبور کند.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز دوشنبه (۹ فوریه) بین ۴۱۸۲۴ تا ۴۳۳۰۱ دلار بود. این ارز دیجیتال تا حدود ساعت ۲۳ به وقت ایران در آستانه ۴۳۰۰۰ دلار معامله می شد. تغییرات قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود هزار دلار افزایش یافته است. ارزش تراکنش بزرگترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹.۹۰ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته تقریباً ۶ درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از ۲۲۳۷ دلار به ۲۳۱۱ دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال تا ساعت ۲۳:۰۰ شب به وقت ایران در حدود ۲۳۰۰ دلار معامله می شد. تغییرات قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۴۰ دلار افزایش یافته است. حجم معاملات این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۷۲.۸ میلیارد دلار بوده و ارزش اتریوم نسبت به هفته گذشته ۳ درصد کاهش داشته است.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml