تجربه خریدی بدون مرز از سراسر جهان

تصور کنید یک کارت اعتباری در اختیار دارید که به وسیله آن از هر فروشگاهی در هر کجای دنیا می‌توانید خرید کنید؛ شاید تصور این اتفاق برای کاربران ایرانی بسیار دشوار به نظر برسد، زیرا محدودیت‌های بین‌المللی باعث شده تا ایرانیان دسترسی به شبکه پرداخت جهانی مانند مستر کارت، ویزا کارت مجازی و پی‌پال نداشته باشند.

برای دسترسی به خدماتی این چنینی نیازی نیست دیگر نگران باشید، اُستیگان با توجه به نیاز کاربر ایرانی خدمات پرداخت آنلاین ارزی را ارائه می‌کند که هر پرداختی را برای شما ممکن خواهد کرد.

خرید اشتراک لینکدین پرمیوم یا پرداخت درون برنامه گوگل پلی و اپ استور با امکانات پرداخت آنلاین ارزی این پلتفرم بی‌نظیر برای شما ممکن خواهد شد.

در این مطلب با انواع این خدمات پرداخت ارزی آشنا خواهید شد تا هر پرداختی برای شما ممکن باشد.

ویزا کارت مجازی

اگر تا به حال قصد خرید از یک سایت یا پلتفرم برون‌مرزی نظیر اسپاتیفای، نتفلیکس و… را داشته‌اید می‌دانید که به دلیل محدودیت بین‌المللی، کاربران ایرانی امکان پرداخت مستقیم را ندارند.

ویزا کارت مجازی راه حلی قابل اطمینان برای پرداخت ارزی است.

این خدمت پرداخت آنلاین ارزی برای تمام کاربرانی است که تصمیم دارند در پلتفرمی خارجی پرداخت انجام دهند؛ درواقع این کارت هدیه مجازی به شما این امکان را می‌دهد تا در بسیاری از درگاه‌های پرداخت بین‌المللی تراکنش موفقی را انجام دهید.

ویزا کارت مجازی(هدیه) بدون نام صادرشده و به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به احراز هویت در لحظه آن را دریافت کنید.

شما می‌توانید ویزا کارت مجازی را در قیمت‌های متنوع از اُستیگان تهیه کنید؛ پس از ثبت سفارش اطلاعات Visa Card در لحظه برای شما ارسال شده و قابل استفاده می‌باشد.

سایت‌ها و اپلیکیشن‌های متعددی وجود دارند که ویزا کارت‌های نامعتبر در اختیار شما قرار می‌دهند، بنابراین با خرید ویزا کارت معتبر از اُستیگان از بسته شدن اکانت خود در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خارجی جلوگیری کنید.

پلتفرم‌های خارجی نسبت به ویزا کارت مجازی نامعتبر حساس و با ردیم کردن کد نامعتبر ممکن است اکانت شما قفل شود.

این کارت هدیه مجازی یعنی Visa Card این امکان را به شما می‌دهد تا در اکثر درگاه‌‌های پرداخت بین‌المللی خرید انجام دهید و بدون مشکل با واردکردن اطلاعات این کارت اعتباری محصول موردنظر خود را تهیه کنید.

یکی از مهم‌ترین کاربرد‌های این کارت اعتباری پرداخت هزینه آزمون‌هایی نظیر آیلتس، دولینگو، تافل و… است که از مهم‌ترین کاربرد‌های ویزا کارت مجازی به‌حساب می‌آید.

ویزا کارت مجازی در واقع یک کارت هدیه است که امکان واریز و افزایش اعتبار را ندارد و شما صرفا برای پرداخت در پلتفرم‌های پذیرنده آن امکان پرداخت را خواهید داشت.

چطور از ویزا گیفت کارت (هدیه) به‌صورت آنلاین استفاده کنیم؟

پس از تهیه این راه حل مجازی اطلاعات آن در قالب یک لینک برای شما ارسال می‌گردد؛ با کلیک بر روی لینک می‌توانید به شماره کارت دسترسی داشته باشید.

پس از خرید ویزا کارت مجازی از استیگان وارد پنل کاربری شده و در بخش خرید‌های تکمیل‌شده بر روی تراکنش موفق خود کلیک کنید، لینک ارسال‌شده در این بخش اطلاعات ویزا کارت مجازی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 با واردکردن شماره کارت، تاریخ انقضا و کد ۳ رقمی (CVV2) موجود در پشت کارت می‌توانید از کارت خود برای خرید آنلاین استفاده کنید.

آن را کپی کرده و بااتصال به ابزار تغییر آی‌پی آن را در مرورگر خود جایگذاری کنید؛ در صفحه بازشده اطلاعات ویزا کارت مجازی را در اختیار شما قرار می‌دهد، CVV2 کارت پشت آن ثبت‌شده که با کلیک بر روی گزینه دیدن پشت کارت می‌توانید آن را مشاهده کنید.

اطلاعات را یادداشت و درجایی امن نگهداری کنید، برخی ویزا کارت‌های مجازی تا ۶ ماه بیشتر اعتبار نداشته و باید در زمان معین‌شده از آن‌ها استفاده کنید.

در هنگام استفاده از ویزا کارت مجازی به این نکته توجه کنید که ریجن صادر شده آن برای چه کشوری است؛ برای مثال با خرید ویزا کارت مجازی آمریکا از اُستیگان باید در هنگام دریافت و ردیم کردن کد آن از ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنید که IP شما را تبدیل به آمریکا کند.

آیا تابه‌حال از ویزا کارت مجازی برای پرداخت استفاده کرده‌اید؟

 اگر جواب شما مثبت است حتما می‌دانید که کارت‌های هدیه بانکی نظیر Visa card که دارای آرم یک شبکه کارت پرداخت (مانند ویزا، پی‌پال و…) هستند، نیز مشمول قوانین حفاظتی «کارت اعتباری» شده و می‌توانند در هرجایی که نام تجاری آن‌ها پذیرفته‌شده است، استفاده شوند. طبق قانون، زمان انقضای آن‌ها بین ۶ تا ۱۲ ماه قابل تغییر است؛ بنابراین در هنگام استفاده از ویزا کارت مجازی به تاریخ انقضای آن توجه داشته باشید.

درواقع ویزا کارت مجازی درگاه پرداختی مطمئن است که هم‌اکنون در بیش از ۱۲۰ کشور جهان خدمات خود را ارائه می‌کند.

در ادامه همراه اُستیگان باشید تا با دیگر خدمات پرداخت آنلاین بین‌المللی اُستیگان آشنا شوید؛ شاید خدمتی که شما به آن نیاز دارید را بیابید.

پرداخت آنلاین ارزی

پرداخت آنلاین ارزی یا جابه‌جایی پول به حساب‌های خارجی امکانی است که اجازه خرید و پرداخت پولی غیر از واحد ریال را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

شما به وسیله این امکان هزینه آزمون‌های بین‌المللی پرداخت یا از یک سایت محصولی را سفارش دهید  و هزینه آن را پرداخت کنید؛ در کل پرداخت ارزی امکان مبادلات اقتصادی فراتر از مرز‌ها را فراهم می‌کند.

شما برای پرداخت آنلاین ارزی نیازی به داشتن کارت اعتباری یا حساب پی‌پال نخواهید داشت، تمامی مراحل پرداخت توسط کارشناسان اُستیگان انجام شده و تنها کاری که شما باید انجام دهید ثبت سفارش در وب‌سایت و یا اپلیکیشن Ostigan است.

به علت وجود محدودیت‌های جهانی برای کاربران ایرانی امکان پرداخت مستقیم از طریق پی‌پال وجود ندارد؛ سرویس پرداخت ارزی-دلاری اُستیگان امکانی امن و مطمئن را فراهم کرده تا کاربران محترم اُستیگان به کمک این سرویس بدون نیاز به مستر کارت مجازی، ویزا کارت و حتی حساب پی‌پال از سرویس پرداخت ارزی اُستیگان استفاده کنند.

گیفت کارت بازی

کاربر کنسول بازی در ایران هستید؟

تا به حال برای شما پیش آمده ویدیوگیم مورد علاقه خود را بخواهید اما نتوانید آن را به دلیل محدودیت پرداخت بین‌المللی تهیه کنید.

شاید از خرید قانونی ویدیوگیم ناامید شده‌اید و کنسول خود را کپی‌خور کرده‌اید!

می‌دانید کپی‌خور کردن بازی و یا استفاده از اکانت‌های هک شده باعث می‌شود با اتصال به اینترنت کنسول شما قفل شود و دیگر قابل استفاده نباشد؟

برای استفاده از خدمات و ویدیوگیم‌های کنسول خود دیگر نیازی نیست نگران باشید، شما با خرید گیفت کارت پلی‌استیشن، ایکس باکس و حتی گیفت کارت استیم از اُستیگان امکان بازی کردن بدون هیچ دردستری را خواهید داشت.

در ادامه به معرفی سه گیفت کارت محبوب گیمر‌ها می‌پردازیم.

گیفت کارت کنسول پلی‌استیشن

گیفت کارت PlayStation، گیفت کارت PSN Plus و گیفت کارت EA Access سه مدل گیفت کارتی هستند که توسط شرکت سونی به بازار عرضه شدند و هرکدام امکانات متنوعی دارند مانند:

خرید انواع ویدیوگیم کنسول پلی‌استیشن

خرید موسیقی از Sony

به روز رسانی و خرید Theme کنسول

خرید ویدیوگیم پیش از انتشار

استفاده از تخفیفات فصلی ویدیوگیم‌ها

شما می‌توانید گیفت کارت PSN را از وب‌سایت اُستیگان تهیه کنید؛ پس از انجام مرحله پرداخت اطلاعات کارت هدیه مجازی شما به صورت آنی ارسال شده و قابلیت ردیم شدن دارد.

برای بسیاری از کاربران این سوال پیش آمده چرا باید نسخه دیجیتال ویدیوگیم‌ها را تهیه کرد؟

خرید نسخه فیزیکی بازی های پلی‌استیشن بسیار پرهزینه تر از نسخه دیجیتال تمام شده و علاوه بر قیمت ، خرید نسخه دیجیتال به شما این امکام را می دهد تا در روز انتشار بازی و همزمان با دنیا به ویدیوگیم مورد علاقه خود را در دسترس داشته باشید.

گیفت کارت ایکس باکس

گیفت کارت  Xboxچیست؟ چند نوع گیفت کارت برای کاربران کنسول ایکس باکس وجود دارد و امروزه که بازار ویدیوگیم به‌شدت داغ است و از طرفی تهیه نسخه فیزیکی بازی‌ها اصلا به صرفه نیست.

بنابراین با خرید گیفت کارت ایکس باکس می‌توانید انواع اکانت قانونی Xbox نظیر گیم پس را تهیه کنید تا به دنیای وسیع ویدیوگیم دسترسی داشته باشید.

اگر کاربر کنسول ایکس باکس هستید، بهترین راه‌حل برای شما چیزی نیست جز گیفت کارت ایکس باکس!

اگر تا به حال از این امکان مجازی برای خرید استفاده نکرده‌اید، همین حالا با خرید گیفت کارت ایکس باکس ویدیوگیم مورد علاقه خود را قانونی تهیه کنید.

آیا تا به حال با اکانت ایکس باکس لایو گلد آشنا شده‌اید؟

برای پاسخ به این سوال باید بدانید که ماکروسافت هرروز امکانات کاربردی و بی‌نظیری را به کاربران خود ارائه می‌کند تا شما بتوانید به محتوا و ویدیوگیم مورد نظر خود دسترسی داشته باشید.

 سرویس Xbox Live Gold امکان بازی به‌صورت آنلاین را فراهم کرده و علاوه بر این می‌توانید بعضی بازی‌های ماکروسافت را رایگان در اختیار داشته باشید.

اگر اهل بازی آنلاین هستید بدون داشتن اشتراک ایکس باکس لایو گلد کار برای شما بسیار دشوار می‌شود.

در ادامه بعضی امکانات این سرویس را به شما معرفی خواهیم کرد.

شما با تهیه اکانت ایکس باکس گلد این امکان رادارید تا به بعضی از بازی‌های کنسول مایکروسافت کاملا رایگان دسترسی داشته باشید.

در انتهای هر فصل مایکروسافت یک بازی را رایگان در اختیار کاربران طلایی خود قرار می‌دهد که ممکن است قیمت آن بازی تا ۷۰ دلار هم برسد.

اما این تنها ویژگی مثبت ایکس باکس لایو گلد برای شما نیست، تخفیف‌های شگفت انگیز و پیشنهادات ویژه برای خرید به روز ترین ویدیوگیم‌ها از جمله امکانات جذاب این سرویس است.

 امکان گفتگو در بازی از دیگر امکاناتی است که ایکس باکس لایو گلد در اختیار شما قرار می‌دهد؛ این اکانت امکان چت کردن در هنگام بازی را برای شما فراهم می‌کند بدون آن دیگر نیازی نیست از نرم‌افزار‌های ارتبااطی دیگر هنگام بازی کردن استفاده کنید.

 گیفت کارت استیم

گیفت کارت Steam یکی از امکانات کاربردی است که این پلتفرم ارائه دهنده ویدیوگیم کامپیوتر برای کاربران خود عرضه کرده است؛ این کارت‌های هدیه در قیمت‌ها و همچنین ریجن‌های متنوعی ارائه‌شده و شما می‌توانید از آن‌ها برای افزایش اعتبار حساب کاربری خود استفاده کنید.

اگر علاقمند به بازی ویدیویی هستید و با PC در حال تجربه کردن این دنیای مهیج هستید بدون شک اکنت استیم دارید و می‌دانید برای دسترسی به ویدیوگیم‌های روز دنیا و یا خرید اشتراک Steam نیاز به پرداخت ارزی دارید.

در واقع به دلیل حساسیت بالای این پلتفرم به کارت‌های اعتباری نظیر ویزا کارت مجازی مستر کارت مجازی و… بهترین راه استفاده از گیفت کارت استیم است تا در هنگام ردیم کد گیفت کارت به مشکلی برای شما به وجود نیاید.

این را به خاطر بسپارید که بسیاری از کاربران این پلتفرم در هنگام ردیم کد گیفت کارت به ریجن آن دقت نمی‌کنند؛ در واقعا در هنگام خرید این امکان پرداخت آنلاین باید از یکی بودن ریجن اکانت خود ا ریجن گیفت کارت اطمینان حاصل کنید.

برای مثال اگر در هنگام ساخت اکانت ریجن خود را آمریکا ثبت کرده‌باشید در هنگام خرید گیفت کارت باید ریجن USA را تهیه کنید.

ردیم کردن گیفت کارت استیم بسیار ساده بوده و پس از خرید آن از اُستیگان می‌توانید کد آن را به صورت آنی دریافت کنید.

در ادامه به خرید اشتراک بعضی پلتفرم‌های محبوب نظیر نتفلیکس می‌پردازیم

گیفت کارت Netflix

نتفلیکس یک پلتفرم استریم فیلم و سریال است که شما به عنوان کاربر امکان این را می دهد تا به دنیای بی‌نهایت محتوای تصویری متصل شوید، به لطف اینترنت جهانی شما می توانید سریالی را که در کره جنوبی و اروپا و ژاپن، آمریکا و سراسر دنیا تولید شده است، تنها با خرید اشتراک Netflix استریم کنید.

کاربران زیادی در ایران نمی دانند که امکان تماشای مستقیم Netflix را دارند و چگونه می‌توانن اشتراک این پلتفرم را تهیه کنند.

 اما خوشبختانه با وجود تمام محدودیت‌های بین‌المللی اُستیگان راهی را برای خرید اشتراک Netflix در اختیار کاربران خود قرارداده است.

اشتراک Netflix در سه نوع مختلف در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که با توجه به نیاز شما امکانات متفاوتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اشتراک پایه (Step1):

در این نوع از اشتراکNetflix  شما می توانید همزمان تنها یک دیوایس را متصل به اکانت خود کنید برای نمونه اگر اکانت شما برروی گوشی سامسونگ فعال باشد دیگر نمی توانید بر روی PC ، کنسول یا حتی تلویزیون هوشمند خود به اکانت متصل شوید.

اشتراک استاندارد (Step2):

در این نوع از اشتراک نتفلیکس شما با پرداخت حق اشتراک بیشتر علاوه بر اینکه می توانید به صورت نامحدود به تمام آرشیو فیلم و سریال Netflix دست پیدا کنید، امکان اتصال دو دیوایس همزمان و دستیابی به محتوای HD برای شما امکان پذیر است.

اشتراک پریمیر (Unlimited):

در این نوع اشتراک نتفلیکس شما با پرداخت حق اشتراک بیشتر می توانید همزمان چهار دیوایس را متصل به اکانت نتفلیکس داشته باشید و علاوه بر در اختیار داشتن تمام فیلم ها و سریال ها‌ی موجود در پلتفرم می توانید تمام محتوا‌ی Full HD این پلتفرم دسترسی داشته باشید و بدون هیچ حد و مرزی در دنیا‌ی نامحدود نتفلیکس به تماشای محتوای مورد علاقه خود بپردازید.

شما می‌توانید هم اکنون با ورود به سایت Ostigan گیفت کارت نتفلیکس را به صورت آنی دریافت و اقدام به تهیه اشتراک مورد نظر خود کنید.

گیفت کارت Spotify

گیفت کارت اسپاتیفای، یک کارت هدیه منحصربه‌فرد و محبوب است که طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد؛ شما می‌توانید به کمک آن، حساب کاربری خود را شارژ کرده و از گوش دادن به موسیقی روز دنیا خود لذت ببرند.

 با خرید گیفت کارت Spotify از اُستیگان و دریافت آنی کد موردنظر می‌توانید برای خرید اشتراک اسپاتیفای همین حالا اقدام کنید، فقط کافی است اشتراک مورد نیاز خود را در پلتفرم اسپاتیفای انتخاب کنید.

شما با کد گیفت کارت Spotify می‌توانید هر نوع اشتراکی را که‌ می‌خواهید از این پلتفرم جهانی به دست آورید.

 شما به کمک گیفت کارت اسپاتیفای می‌توانید چهار نوع اشتراک مختلف را از Spotify تهیه کنید؛ هر کدام با توجه به امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهند قیمت متفاوتی را به کاربران خود ارائه می‌کنند.

اشتراک Family اسپاتیفای به دلیل اینکه چند کاربر می‌توانن همزمان از این اشتراک استفاده کنند بسیار به صرفه است و می‌توانید این اشتراک جذاب را به دوستان و خانواده خود به عنوان امکانی مهیج و کاربردی هدیه دهید.

شما می‌توانید گیفت کارت اسپاتیفای را همین حالا از وب‌سایت اُستیگان تهیه کنید و در لحظه این اشتراک بی‌نظیر را برای گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود در اختیار داشته باشید.

کلام آخر

اُستیگان به عنوان ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ارزی امکانات بی‌شماری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد تا هر پرداختی را برای شما ممکن کند؛ به شما پیشنهاد می‌دهیم دیگر برای خرید از وب‌سایت‌های برون مرزی و اشتراک پلتفرم‌های خارجی محدودیتی را در نظر نداشته باشید.

شما به کمک پرداخت آنلاین ارزی و ثبت سفارش در سایت یا اپلیکیشن اُستیگان می‌توانید هر پرداختی را انجام دهید.

علاوه بر پرداخت آنلاین ارزی می‌توانید گیفت کارت پلتفرم‌های معتبر جهان را تهیه کنید تا مانند تمام مردم دنیا لذت داشتن اشتراکی نظیر نتفلیکس و اسپاتیفای را تجربه کنید.

همچنین شما می‌توانید اشتراک پرمیوم پلتفرمی نظیر تلگرام پرمیوم و لینکدین پرمیوم را با به‌صرفه‌ترین قیمت ممکن از اُستیگان تهیه کنید.

حتی اگر نیاز به خرید درون برنامه‌ای در اپ استور و گوگل پلی دارید می‌توانید با خرید گیفت کارت گوگل‌پلی و گیفت کارت اپل استور هر پرداختی را در این دو نرم‌افزار کاربردی iOS و اندروید انجام دهید.

پس تفاوتی ندارد چه پرداخت ارزی احتیاج دارید تنها کافی‌است همین حالا وارد سایت Ostigan شوید و خدمت مورد نظر خود را بیابید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml