تحلیل تکنیکال تتر در پشت خط/بازار به سمت ثبات حرکت می کند

به گفته اپراتورهای فنی، قیمت تتر در حال تکمیل جام مخالف است و در صورت از دست دادن حمایت یکشنبه، می تواند تا کانال ۵۳ هزار تومان پایین بیاید.

در دومین روز هفته بازار ارز و ارز نیز افت کرد و قیمت دلار وارد کانال ۵۴ هزار تومان شد. قیمت دلار هرات از روز یکشنبه از ۵۵ هزار و ۷۵۰ تومان آغاز شد و ابتدا سعی کرد از ۵۵ هزار و ۸۰۰ تومان عبور کند اما در ادامه با کاهش قیمت درهم، دلار با تنگ شدن کانال ۵۵ هزار تومان کاهش یافت. در نهایت قیمت لحظه ای دلار با قیمت ۵۴ هزار و ۷۰۰ تومان به پایان رسید. روز یکشنبه پشت خط قیمت دلار هرات روی ۵۴ هزار و ۵۳۰ تومان بسته شد.

قیمت درهم امارات که روز شنبه از سقوط دلار هرات عقب مانده بود، روز یکشنبه با اختلاف منفی ۲۹۰ تومانی آغاز شد. قیمت درهم امارات ۱۵ هزار و ۳۰۰ تومان آغاز شد و در ابتدا با ۷۰ هزار تومان افزایش به ۱۵ هزار و ۳۷۰ تومان رسید، اما در ادامه قیمت درهم به ۱۴ هزار تومان کاهش یافت. قیمت درهم روز یکشنبه ۱۵۰۰۰ ۷۰ تومان بسته شد. قیمت برآوردی به دلار درهم ۵۵۳۰۰ تومان است.

قیمت تتر از ۵۶ هزار و ۵۰۰ تومان به ۵۴ هزار و ۹۰۰ تومان کاهش یافت و نتوانست این سقف را از دست بدهد. قیمت تتر متعاقباً در معاملات یکشنبه شب به کانال میانی بازگشت و به ۵۵ هزار تومان رسید. به گفته اپراتورهای فنی، قیمت تتر در حال تکمیل جام مخالف است و در صورت از دست دادن حمایت روز یکشنبه می تواند تا کانال ۵۳ هزار تومان پایین بیاید.

به گفته تحلیلگران فنی، قیمت دلار در سطوح حمایتی بیش از حد فروش است و بازار بالا در خدمت تخلیه اشباع فروش است. معامله گران فنی معتقدند در صورت از دست رفتن حمایت ۵۴ هزار و ۳۰۰ تومانی، محدوده حمایتی مهم در وسط کانال ۵۳ هزار تومان است و در صورت از دست دادن آن، بازار به سمت کانال های پایین تر می رود. مقاومت قیمت دلار ۵۴۸۰۰ توکن است.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml