تردیدهای تازه درباره زندگی زناشویی مسی/ آیا داستان لئو و آنتونلا به طلاق رسیده است؟

مدتی است که اخبار زیادی مبنی بر اختلاف مسی و همسرش به گوش می رسد اما هنوز هیچ کدام در این مورد اظهار نظری نکرده اند.

به گزارش اخبار تایمز؛ لیونل مسی بازیکن آرژانتینی پس از شکست ۱-۰ تیم ملی برزیل در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ آمریکای جنوبی از فرصت استفاده کرد و به همراه همسرش آنتونلا روکوزو و فرزندانش تیاگو، چیرو و متئو به یکی از پارک های دیزنی در اورلاندو رفت.

در چندین تصویر که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود، این خانواده در حال قدم زدن در پارک دیده می شوند. در یکی از تصاویر به نظر می رسد که آنها از هم دور می شوند، البته می توان گفت که هر دو در تلاش بودند تا از دست عکاسان دور شوند.

با وجود اینکه سعی می کردند با کلاه و لباس های تیره دیده نشوند، تعدادی از هواداران آنها را شناختند و از فرصت استفاده کردند و عکس گرفتند. از طرفی چنین تعطیلاتی می تواند نشان دهنده این باشد که رابطه مسی و همسرش خوب است و هیچ مشکلی با یکدیگر ندارند.

لازم به ذکر است که چندی پیش برخی رسانه های اسپانیایی فاش کردند که این بازیکن با شریک زندگی خود دچار بحران شدیدی شده است و بررسی رفتارهای متفاوت هر دو نشان از اختلافات فرضی آنها داشت. این زوج از سال ۲۰۰۹ با هم بودند و از سال ۲۰۱۷ ازدواج کردند و رابطه خوب و پایدار آنها همیشه مثال زدنی بوده و به همین دلیل این شایعات باعث تعجب شده است.

این بحران از ۳۰ اکتبر که مسی همسرش را در مراسم توپ طلا ناراحت کرد، مورد توجه قرار گرفت. علاوه بر این، رسانه ها اضافه کردند که “آنتونلا مسی را روی صحنه همراهی نکرد.” رسانه دیگری که این خبر را منتشر کرد Telcinco بود: “گونزالو واسکز روزنامه نگار آرژانتینی یکی از کسانی بود که بمب را انداخت: آنها فاش کردند که مسی و آنتونلا با یک بحران جدی روبرو خواهند شد.”

این شایعات در شبکه های اجتماعی قوت گرفته است و بحث های زیادی در این مورد وجود دارد و طرفداران نظرات مختلفی در این زمینه دارند: “فکر نمی کنم مسی اجازه دهد رابطه اش اینطور پیش برود”، “آنها امید هستند”. عشق ابدی»، «ممکن است چنین اتفاقی بیفتد». مسی یک الگو در داخل و خارج از زمین است، او از این اتفاقات جلوگیری می کند.

تاکنون نه لئو مسی و نه آنتونلا روکوزو به آن اشاره ای نکرده اند، با این حال این سفر جدید بار دیگر تردیدهایی را در مورد رابطه این زوج ایجاد کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml