ترفند وحشتناک قاضی قلابی برای انتقام از زنان و دختران جوان تهرانی

پس از شکست عشقی، مرد جوان به دلیل نفرتی که از زنان داشت با تظاهر به قاضی شروع به اخاذی و دزدی کرد.

به گزارش اخبار تایمز؛ چند روز پیش یک زن جوان بیهوش به یکی از بیمارستان های پایتخت منتقل شد. بر اساس بررسی های اولیه پزشکان بیمارستان، زن جوان به دلیل مصرف دارو و مسمومیت حدود ۴۸ ساعت بیهوش بوده است. وی بلافاصله در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان تحت مداوا قرار گرفت و پزشکان موفق شدند مونا را که در چند قدمی مرگ قرار داشت، زنده کنند.
زن جوان پس از بهبودی از خواستگارش شکایت کرد و گفت: همسرم چند سال پیش فوت کرد و من با پسرم زندگی می کردم. من تمام عمرم را صرف بزرگ کردن پسرم کردم تا اینکه یکی از دوستانم پیشنهاد داد و گفت حالا که پسرت بزرگ شده بهتر است به فکر آینده خود باشی و ازدواج کنی.

سپس مرد جوانی را به من معرفی کرد. همانطور که دوستم می گفت، بهروز قاضی بود و علاوه بر موقعیت اجتماعی بالایش، از نظر مادی و ظاهر هم مرد خوبی بود.
وی ادامه داد: دوستم آنقدر به من گفت که من قبول کردم و برای آشنایی بیشتر با بهروز قرار گذاشتم. به پیشنهاد او قرار شد برای صحبت در مورد آینده و پسرم به خانه من بیاید.

پسرم اون روز رفت خونه مامانم وقتی بهروز اومد متوجه شدم زیر لباسش بی سیم داره خیلی معقول به نظر می رسید. وقتی برایش شربت آوردم به آشپزخانه رفتم تا میوه بیاورم و بعد نشستیم و صحبت کردیم اما بعد از خوردن شربت از حال رفتم. از طرفی مادر و پسرم که با من تماس گرفته بودند و نگران من بودند، وقتی به خانه ام آمدند و مرا در آن وضعیت دیدند، مرا به بیمارستان رساندند.
وقتی به هوش آمدم متوجه شدم خانه و ماشینم را دزدیده اند و حالا فهمیدم که آن مرد با ریختن دارو در شربت من مرا بیهوش کرده و نه تنها یک قاضی بلکه یک دزد حرفه ای بوده است.
با شکایت این زن مشخص شد قاضی قلابی خودرو پژو ۲۰۶; او اسناد، دلار، سکه و جواهرات چند میلیاردی او را دزدیده و اثری از او نیست.
به این ترتیب تحقیقات با دستور دادسرای ویژه در خصوص سرقت آغاز شد. در تحقیقات اولیه شماره پلاک خودروی مسروقه به تمامی واحدهای گشت اعلام شد.

واحدهای گشت کلانتری با استعلام شماره پلاک خودرو، با مشکوک شدن به خودروی پژو ۲۰۶ که شماره پلاک آن مخدوش شده بود، به دنبال خودروی مسروقه بودند.
ماموران دستور ایست دادند و ماشین را متوقف کردند. سرنشین خودرو که مردی جوان بود در ابتدا مدعی شد که به دلیل ورود به طرح ترافیک مجبور به تغییر پلاک خودرو شده است. اما با پرس و جوی ماموران از اصل پلاک، راز سرقت آن فاش شد.

خودروی پژو چند روز پیش از صاحبش که زن جوانی بود به سرقت رفت.
با فاش شدن این موضوع، راننده خودرو به اداره آگاهی منتقل شد و در تحقیقات مشخص شد وی بهروز خواستگار قلابی است که با سرقت از خانه زن جوان متواری شده است.

این در حالی بود که بی سیم از خودروی مسروقه نیز کشف شد. متهم که خود را در دام پلیس دید و با شاکی که توسط وی شناسایی شد مواجه شد، مجبور شد با جعل عنوان مقام قضایی به سرقت اعتراف کند.

هرچند متهم مدعی است که مونا تنها قربانی این سرقت اوست، اما شواهد به دست آمده حکایت از ارتکاب جرایم دیگری نیز دارد. به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت؛ متهم در اختیار کارآگاهان اداره آگاهی قرار گرفت و تحقیقات ادامه دارد.

گفتگو با قاضی قلابی

چه شد که تصمیم گرفتید به این شکل دزدی کنید؟
یک زن زندگی من را نابود کرد. سالها پیش عاشق دختر همسایه مان شدم. وقتی برای خواستگاری رفتم خانواده اش گفتند از نظر مالی باید در حد ما باشی.

به خاطر او و عشقی که داشتم حتی برای کسب درآمد به خارج از کشور رفتم و آنجا کار کردم. همه چیز برای ازدواج ما آماده بود، اما دختر مورد علاقه من با یکی از دوستانم ازدواج کرد. او با این کار نه تنها عشق و علاقه ام را از بین برد، بلکه باعث تنفر من از زنان شد. میخواستم انتقام بگیرم

چرا خودتان را قاضی معرفی کردید؟
من از بچگی به حقوق علاقه داشتم و قوانین را خوب می دانستم. از طرفی این شغل از جایگاه بالایی در جامعه برخوردار است و همه به قضات اعتماد دارند. من هم خودم را قاضی معرفی کردم تا بتوانم به دختران و زنان جوان نزدیک شوم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml