ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل مس؛ ادامه نیمکت‌نشینی ستاره ملی‌پوش/ گل‌محمدی باز هم سورپرایز دارد؟

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل مس؛ ادامه نیمکت‌نشینی ستاره ملی‌پوش/ گل‌محمدی باز هم سورپرایز دارد؟

پرسپولیس بدون تغییر نسبت به بازی قبل به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت.

هفته پایانی نیم‌فصل نخست در حال برگزاری است و پرسپولیس امروز باید به مصاف مس رفسنجان برود. با اعلام یحیی گل‌محمدی، میلاد سرلک به جمع مصدومان پرسپولیس اضافه شده و حتی این بازیکن به همراه کاروان پرسپولیس راهی رفسنجان نشده است. از تمرینات پرسپولیس خبر می‌رسد که گل‌محمدی قصد ندارد در ترکیب تیمش تغییری ایجاد کند و همان ترکیب بازی قبل مقابل نساجی در بازی با مس هم به میدان خواهند رفت.

ترکیب پرسپولیس البته چند نکته جالب دارد. محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی‌پوش پرسپولیس برای سومین بازی متوالی جایی در ترکیب اصلی پرسپولیس نخواهد داشت و فرشاد فرجی در کنار گولسیانی به میدان خواهند رفت. با وجود بازگشت علی نعمتی و پایان محرومیت این بازیکن، یحیی تصمیم گرفته با توجه به عملکرد خوب محمدمهدی احمدی، بار دیگر از این بازیکن جوان در ترکیب اصلی استفاده کند.

همچنین سینا اسدبیگی هم بعد از درخشش در دو بازی اخیر پرسپولیس، باز هم در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت و مسعود ریگی نیمکت‌نشین خواهد بود. همچنین بعد از گل‌زنی شهای زاهدی در بازی قبل، این بازیکن در ترکیب اصلی پرسپولیس برای بازی امروز به میدان خواهد رفت و مهاجم نوک سرخ‌پوشان خواهد بود.

به این ترتیب ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی امروز به این ترتیب خواهد بود: علیرضا بیرانوند، محمدمهدی احمدی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، فرشاد فرجی، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی، امید عالیشاه و شهاب زاهدی.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml