تصاویر جالب از استادیوم قدیمی و معروف متروکه و پر از علف های هرز!/ قرار بود اینجا بازسازی شود اما…

استادیوم فوتبال متروکه ای که زمانی محل حضور آ اس رم بود، پس از سال ها بی توجهی، پوشیده از زباله و علف های هرز شد.

به گزارش اخبار تایمز؛ استادیوم فوتبالی که در گذشته خانه آ اس رم بود در حال خراب شدن است. ورزشگاه Campo Testaccio تنها دو سال پس از تاسیس باشگاه در سال ۱۹۲۹ ساخته شد، اما در سال های بعد متروکه شد. این ورزشگاه بسیار مدرن بود و دارای سیستم زهکشی برای باران بود و چمن از کیفیت خوبی برخوردار بود. این ورزشگاه رومی با ظرفیت ۲۰ هزار نفر که حتی تونلی برای ورود بازیکنان داشت، الگویی برای سایر ورزشگاه های ایتالیا شده بود.

ساخت استادیوم در Testaccio در رم یک رویداد بزرگ برای مردم فقیری بود که در آنجا زندگی می کردند. ساخت یک کشتارگاه محلی باعث ایجاد شغل در این منطقه شد و سالن ورزشی مکانی مشترک برای ملاقات و تیمی برای حمایت فراهم کرد. با گذشت سالها، باشگاه از استادیوم پیشی گرفت و برای برگزاری بازی ها به مکان دیگری نقل مکان کرد.

این مکان قرار بود به یک باغ عمومی تبدیل شود، اما پس از شروع جنگ جهانی دوم، برنامه ها تغییر کرد. رختکن های زیرزمینی به پناهگاه های حمله هوایی تبدیل شد و از سطح آن برای کاشت محصولات استفاده می شد. تا سال ۲۰۰۰ که بخشی از آن برای تیم های محلی بازسازی شد، هیچ بازسازی در محل انجام نشد. اما سرانجام در سال ۲۰۱۱، این ورزشگاه تخریب شد و به امید رومیان بومی برای تولد دوباره ورزشگاه محبوبشان پایان داد.

بسیاری تلاش کردند تا این تاسیسات را دوباره به بهره برداری برسانند، اما هرگز به طور کامل بازسازی نشد و در نهایت استادیوم سابق پوسیده و زنگ زد و علف های هرز بیش از حد رشد کرد.

تصاویر جالب از استادیوم قدیمی و معروف متروکه و پر از علف های هرز!/ قرار بود اینجا بازسازی شود اما... تصاویر جالب از استادیوم قدیمی و معروف متروکه و پر از علف های هرز!/ قرار بود اینجا بازسازی شود اما... تصاویر جالب از استادیوم قدیمی و معروف متروکه و پر از علف های هرز!/ قرار بود اینجا بازسازی شود اما... تصاویر جالب از استادیوم قدیمی و معروف متروکه و پر از علف های هرز!/ قرار بود اینجا بازسازی شود اما...

تصاویر جالب از استادیوم قدیمی و معروف که متروکه و پر از علف هرز شد!/ اینجا قرار بود بازسازی شود اما...

تصاویر جالب از استادیوم قدیمی و معروف که متروکه و پر از علف هرز شد!/ اینجا قرار بود بازسازی شود اما...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml