تصمیم جالب و مشترک نکونام و گل‌محمدی؛ دربی ۱۰۲ جذاب‌تر از همیشه

تصمیم جالب و مشترک نکونام و گل‌محمدی؛ دربی ۱۰۲ جذاب‌تر از همیشه

به نظر می‌رسد دربی جذابی پیش روی فوتبال باشگاهی ایران باشد.

استقلال در صدر قرار دارد و بدون شک حفظ این موقعیت منوط به کسب سه امتیاز است و از سویی پرسپولیس می‌خواهد خیلی زود جایگاه چند سال اخیر خود را از آبی‌ها پس بگیرد. اما بهانه‌های قوی‌تری وجود دارد که ما را به این پیش‌بینی وا می‌دارد که پنج‌شنبه جذابی برای فوتبال ایران رقم خواهد خورد. این به خاطر تصمیم جالب ومشترک از سوی یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام است.

جواد نکونام هفته‌هاست که تیمش را با دو مهاجم روانه میدان می‌کند. یعنی گوستاوو و مهرداد محمدی و پیش از این زوج خط حمله استقلال را مهرداد محمدی و آرمان رمضانی تشکیل می‌دادند. این از رغبت جواد نکونام برای ارایه بازی تهاجمی و رو به جلو خبر می‌داد. قطعا به این دلیل که به‌خوبی می‌داند راه قهرمانی استقلال از بازی تهاجمی و گل‌هایی که مهاجمان می‌زند می‌گذرد. او اگر چه از نظر مهره این فصل به نسبت فصل گذشته کمی در تنگنا است اما همان‌طور که در ابتدای فصل گفت با ۱۳ بازیکن هم برای موفقیت آبی‌ها می‌جنگد و تیمش تا به اینجای کار تیم سختکوشی نشان داده است.

یحیی گل‌محمدی هم هفته‌هاست تیمش را با دو مهاجم روانه میدان می‌کند. البته در کمتر مسابقه‌ای هر دو مهاجم او کلاسیک بودند اما در کنار مهاجم مرکزی یک مهاجم مکمل قرار می‌دهد و سعی می‌کند تیمش را با دو مهاجم بالا نگه دارد.

حضور ۴ مهاجم در دربی بدین معنی است که بازی پر موقعیتی را از سوی دو تیم شاهد خواهیم بود و چه بسا با گل‌های زیبا. این به سود فوتبال باشگاهی است.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml