تصمیم عجیب استقلال برای جذب دو بازیکن مد نظر نکونام

استقلالی ها به دنبال جذب دو بازیکن جدید از ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان هستند.

به گزارش اخبار تایمز، فعالیت نقل و انتقالاتی استقلال با سرعت کم در حال انجام است و به نظر می رسد استقلال از تعویق لیگ بیست و سوم بیشتر از سایر تیم ها سود خواهد برد. محمدرضا خالدآبادی به همراه ایمان سلیمی، آرمین سهرابیان، مهرداد محمدی و آریا برزگر ۵ خرید تابستانی استقلال هستند و گفته می شود جواد نکونام درخواست جذب ۳ بازیکن خارجی را به مدیران باشگاه استقلال داده است. نکونام در کنار بازیکنان خارجی به دنبال جذب بازیکنانی مانند یاسین سلمانی و محمدحسین اسلامی بود که حضور سلمانی در استقلال منتفی شد.

سرمربی آبی ها با توجه به تمدید نشدن قرارداد عارف غلامی در روزهای گذشته به دنبال تقویت خط دفاعی تیمش بوده و در شرایطی که گفته می شد استقلالی ها ممکن است مدافع خارجی جذب کنند. اما گویا جواد نکونام برای جذب سینا شاه عباسی مدافع فصل گذشته فوتبال خوزستان درخواست کرده است. نشان داده است که شاه عباسی به همراه اسلامی دو بازیکن ایرانی مورد نظر نکونام در بازار تابستانی هستند. در این بین گفته می شود سیاست آبی ها برای جذب این دو بازیکن مبادله آنها با دو بازیکن از تیم های فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان است.

تعویض مدافع با هافبک در مسیر تهران-اهواز؟

استقلالی ها به جای صدور رضایت نامه به دنبال تعویض امید حمیدی فر با بازیکنی از فولاد خوزستان هستند. همین موضوع باعث شده تا آبی ها با توجه به درخواست جواد نکونام به دنبال سینا شاه عباسی باشند و گفته می شود در حال حاضر بحث معاوضه امید حمیدی فر با سینا شاه عباسی مطرح است. البته هنوز طرفین به توافق نهایی نرسیده اند اما این احتمال وجود دارد که در روزهای آینده هافبک جوان استقلال به فولاد برود و از طرفی مدافع جوان فولاد نیز به جمع اضافه شود. از شاگردان جواد نکونام.

دو وینگر جوان رد و بدل می شوند؟

جواد نکونام از اولین روز حضورش در استقلال با جذب محمدحسین اسلامی به دنبال تقویت خط حمله تیمش بود. با توجه به سبک بازی اسلامی و توانایی او در پست وینگر و مهاجم، این موضوع مورد توجه نکونام قرار گرفته و سرمربی استقلال به دنبال اضافه کردن این ستاره جوان به لیست تیمش است. مدیران باشگاه ذوب آهن با انتقال اسلام به استقلال مخالفت کردند اما مذاکرات همچنان ادامه دارد.

محمد ربیعی سرمربی ذوب آهن اصفهان از بین بازیکنان استقلال به دنبال سوبان خاقانی است. این موضوع باعث شده است که خاقانی با اسلام مبادله شود. البته گفته می شود هزینه رضایت نامه محمدحسین اسلامی بیشتر از هزینه رضایت نامه سبحان خاقانی است و همین موضوع باعث شده تا ذوبی ها در این زمینه بیشتر از استقلالی ها به دنبال دستمزد باشند. با وجود مذاکرات اولیه هنوز توافقی بین طرفین صورت نگرفته است اما احتمال انتقال خاقانی به ذوب آهن و اسلامی به استقلال در روزهای آینده وجود دارد.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml