تصمیم دلار پس از اصلاح

اکوایران: تحلیلگران فنی معتقدند این افزایش قیمت دلار باید اصلاح شود و سپس تصمیم به افزایش یا کاهش دوباره بگیرد.

به گزارش اخبار تایمز، قیمت دلار هرات در پایان هفته از مرز بسته خارج شد و از مقاومت پیشی گرفت. قیمت دلار هرات از ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان در روز پنجشنبه به ۵۰ هزار و ۷۰۰ تومان رسید و نتوانست از این مرز عبور کند. پشت خط روز جمعه، قیمت دلار هرات از ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان شروع شد و نتوانست مرز ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان را بشکند و در ۵۰ هزار و ۵۵۰ تومان به پایان رسید.

قیمت درهم روز پنجشنبه با اختلاف مثبت ۱۱۰ تومانی به ۱۳۹۶۰ تومان باز شد و با صعود کانال تغییر کرد و به ۱۴۰۰۰ تومان ۲۰ رسید. با این قیمت درهم، دلار ۵۱ هزار و ۴۵۰ تومان برآورد می شود.

در پایان هفته قیمت دلار سلیمانیه وارد کانال ۵۱ هزار تومان شد اما در این کانال تثبیت نشد. پشت خط روز جمعه، قیمت دلار سلیمانیه از ۵۰ هزار و ۹۷۰ تومان شروع شد و از ۵۱ هزار تومان وارد کانال نشد.

قیمت تتر عصر چهارشنبه با افزایش در کانال ۵۱ هزار تومانی تثبیت شد و با سقوط بیت کوین در پایان هفته تا مرز کانال ۵۲ هزار تومانی صعود کرد. قیمت تتر در روز جمعه بین ۵۱ هزار و ۴۰۰ تومان تا سقف کانال ۵۲ هزار تومان در نوسان بود. اختلاف قیمت تتر با دلار هرات روز جمعه به بیش از هزار تومان رسید.

گروهی از تحلیلگران بر این باورند که قیمت دلار به دلیل احساسات افزایش یافته است، هرچند که احساسات ماهیت بازار است. از دیدگاه او با کاهش احساسات، قیمت دلار برمی گردد. برخی رسانه ها نیز از مداخله سنگین بازارسازان خبر دادند. بر اساس شنیده ها، این بازارساز قصد دارد با حجم بالایی در بازار دلار تهران و درهم امارات مداخله کند.

تحلیلگران فنی معتقدند این افزایش قیمت دلار باید اصلاح شود و تصمیم به افزایش یا کاهش مجدد بگیرند. مقاومت اولیه دلار هرات محدوده فعلی و مقاومت مهم آن در حدود ۵۰۹۵۰ توکن است.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml