تعامل تتر و کانال حساس دلار/دلار تهران کجاست؟

معامله گران بر اساس برابری قیمت تتر و دلار در تهران گفتند یا باید قیمت دلار کاهش یابد یا قیمت تتر در این مناطق افزایش یابد. از نگاه گروهی از معامله گران قیمت دلار هرات در کانال ۵۴ هزار تومانی برای بازارساز مهم است و در صورت ورود، بازارساز تزریق قوی انجام می دهد.

دلار هرات روز یکشنبه از ۵۳ هزار تا ۵۳ هزار تا ۵۰۰ تومان بود. بازار ارز با مظنه مثبت ۵۳ هزار و ۵۵۰ تومانی در هرات آغاز به کار کرد و با انتشار خبر حذف نام ایران از بند هفتم FATF وارد فاز نزولی شد. چند کانال تلگرامی این خبر را با تیتر حذف ایران از لیست سیاه FATF منتشر کردند که در نتیجه آن قیمت دلار هرات به ۵۳ هزار تومان کاهش یافت. دلار هرات روز یکشنبه با قیمت ۵۳ هزار و ۱۸۰ تومان به معاملات خود پایان داد. دلار تهران روز شنبه حول مرز کانال ۵۴ هزار تومان در نوسان بود.

درهم امارات با انتشار خبر خروج ایران از هفتمین FATF از روز یکشنبه با قیمت ۱۴۸۵۰ تومان آغاز شد و به ۱۴۸۲۰ تومان کاهش یافت اما در ادامه با افزایش نرخ افتتاحیه بسته شد. با این قیمت درهم، دلار با این نرخ ۵۴ میلیون و ۴۴۹ هزار تومان برآورد شده است که بیانگر اختلاف بیش از هزار تومانی با دلار هرات است.

قیمت تتر بین ۵۳ هزار تا ۷۰۰ تومان و ۵۴ هزار و ۲۰۰ تومان در نوسان بود که نزدیک به قیمت دلار تهران بود. معامله گران با توجه به قیمت سالانه تتر و دلار در تهران گفتند که یا باید دلار کاهش یابد یا قیمت تتر در این مناطق افزایش یابد.

به گفته تحلیلگران فنی، مقاومت در برابر قیمت دلار هرات ۵۳ هزار و ۶۰۰ تا ۸۰۰ تومان است که در صورت شکست تا ۵۴ هزار تومان نیز قابل رشد است. از نگاه گروهی از معامله گران قیمت دلار هرات در کانال ۵۴ هزار تومانی برای بازارساز مهم است و در صورت ورود، بازارساز تزریق قوی انجام می دهد. اما اگر امروز قیمت دلار به زیر ۵۳ هزار و ۲۰۰ تومان در نوسان باشد، امکان کاهش تا ۵۲ هزار و ۸۰۰ تومان وجود دارد.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml