تعمیرات لباسشویی ال جی در تبریز چگونه انجام می شود؟

امروزه وابستگی ما به لوازم برقی زیاد شده و خرابی لوازم برقی ممکن است زندگی عادی ما را دچار اختلال می کند. هم چنین برندهایی مانند ال جی که از فناوری بالا و پیشرفته در تولیدات خود به کار بسته اند و اگر نیاز به تعمیر پیدا کنند باید از نمایندگی های مجاز و کارشناسان مجرب کمک بگیرید و تعمیرات لوازم خانگی را به افراد غیر حرفه ای نسپارید که ممکن است متحمل خسارت جبران ناپذیری شوید.

اگر لباسشویی که از ضروری ترین لوازم خانگی است خراب شود و یا ایرادی پیدا کند باید سریعتر در جهت رفع آن مشکل برآیید. تکنسین ها و کارشناسان ماهر و حرفه ای ما در تبریز با توجه به مشکل دستگاهتان شما را راهنمایی خواهند کرد تا با کمترین هزینه به بهترین نتیجه برسید. تیم تخصصی ال جی آماده خدمات رسانی به شما عزیزان در هر ساعتی از شبانه روز هستند و با توجه به ایرادات به شما مشاوره رایگان می دهند ویا در صورت نیاز در محل حاضر می شوند و در جهت رفع ایرادات به شما کمک و یاری می رسانند.اگر دستگاه شما روشن نمی شود، ارور دارد، خاموش شده است، بوی سوختگی می دهد و … هر چه سریعتر با نمایندگی تعمیرات ما در تبریز تماس بگیرید و از تجربیات تکنسین های مجموعه ما با هزینه ای مقرون به صرفه بهره مند شوید.

لباسشویی ال جی

ماشین لباسشویی ال جی با تکنولوژی بالا و فناوری پیشرفته و موتوری قدرتمند خریداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است ولی با این حال ممکن است ماشین لباسشویی هم مانند هر وسیله دیگر هر از چند گاهی دچار ایراد و مشکل شود، از ایرادات متداول در ماشین لباسشویی ال جی می توان به عدم آبگیری دستگاه و وارد نشدن آب به آن، روشن نشدن لباسشویی بعد از تنظیم تایمر دستگاه، قطع شدن عملیات بعد از آبگیری، نشتی دستگاه، سر و صدای زیاد داشتن ماشین لباسشویی و خرابی پمپ و … اشاره نمود.که شما می توانید با نمایندگی لوازم خانگی ال جی در تبریز تماس حاصل فرمایید و از تخصص کادر ما بهره مند شوید .

تعمیرات لباسشویی ال جی

در این مقاله سعی می کنیم پرتکرارترین ایرادات ماشین لباسشویی و همچنین خدمات تعمیرات تخصصی لباسشویی ال جی را برای شما بیان کنیم تا در برخورد با این مشکلات در دستگاهتان راه حل آن را بدانید .

کد خطا یا ارورهای ماشین لباسشویی ال جی

ممکن است گاهی اوقات بر روی صفحه نمایشگر ماشین لباسشویی حرف انگلیسی ظاهر شوند که نشان دهنده خطا یا اروری می باشد. شما با مطالعه موارد زیر می توانید متوجه علت پیغام یا کد خطا و ارور شوید.

کد UE: نامتعادل بودن لباس های داخل دیگ

کد AE یا EI :خطای نشت آب

کد OE :خطای تخلیه

کد PF :خطای قطع ناگهانی برق

کد PE : خطای سشوار فشار

کد LE :خطای موتور ماشین لباسشویی

کد UE :خطای عدم تعادل دیگ

کد NC : خطای ماژول NFC

کد dCE: خطای ولتاژ بیش از حد

کد EE: خطا در برد لباسشویی

کد dHE: خطا مربوط به هیتر خشک کن

کد CE: قفل کودک

کد FE: خطای لبریز شدن آب لباسشویی

کد HE: خطا در برد یا سنسور دما یا سیستم گرمایش ماشین

کد DE: خطای باز بودن در ماشین لباسشویی

کد IE: خطای فشار آب یعنی آب وارد دستگاه نمی شود.

کد CL:  قفل کودک

کد CF : خطا در فن خشک کن

کد SE: دستگاه قادر به شست و شو نیست.

و….

شما برای برطرف کردن ایرادات ماشین لباسشویی خود می توانید از نمایندگی ما در تبریز کمک بگیرید و از امکانات و خدمات  ما بهره مند شوید.

اگر لباسشویی ال جی روشن نمی شود

حتما بررسی کنید پریز برق مشکلی نداشته باشد یا اینکه دوشاخه مشکلی نداشته باشد و کاملا داخل پریز است و یا ، دفرمه نشده باشد.

ماشین لباسشویی وارد برنامه نمی شود

اگر زمانی ماشین لباسشویی وارد برنامه نشد چک کنید که در ماشین را کاملا بسته باشد یا کلید قفل کودک را فعال نکرده باشید حتما چک کنید که شیر آب باز باشد و قطعی نداشته باشد. دقت کنید که دکمه TIME DELAY را فعال نکرده باشید که دستگاه با تاخیر وارد عمل شود. اگر بعد از زدن دکمه استارت دستگاه شروع به کار نکرد و موارد بالا را چک کردید و از این ها نبود حتما از گروه تخصصی کمک بگیرید.

خرابی پمپ ماشین لباسشویی ال جی

اگر ماشین لباسشویی شما آنطور که باید تخلیه نمی کند حتما پمپ دچار ایراداتی شده است یا ذرات لباس یا اشیاء کوچکی در پمپ گیر کرده که باید بررسی شود و ذرات زائد از پمپ خارج شود و یا اگر پمپ با سر و صدای زیادی کار می کند قطعه ای از آن را باید تعویض کرد.

نشت آب

از مشکلات رایج دیگر که در ماشین لباسشویی ممکن است رخ دهد نشت آب روی زمین است ، شما باید ابتدا مطمئن شوید که شیلنگ های تغذیه آب سرد و گرم را محکم بسته باشید و شل نباشند اگر بررسی کردید و همچنان نشتی آب داشتید احتمالا معیوب شده اند و نیاز به تعویض دارند .

شرایط تعمیر و خدمات پس از فروش محصولات ال جی

مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی ارائه دهنده ی خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم خانگی ال جی شامل یخچال فریزر یخچال ساید بای ساید و ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی و… در تبریز است و این مرکز با گردآوری کارشناسان متخصص و باتجربه در تعمیرات لوازم خانگی ال جی تلاش می کنند تا با ارائه خدمات با کیفیت به شما عزیزان آرامش خاطر به ارمغان بیاورند.

شما با تماس با مجموعه ما می توانید از شرایط و خدمات عالی پس از فروش ، فروش قطعات و لوازم یدکی فابریک محصولات ال جی و کارشناسان با تجربه و متخصص در تعمیرات ال جی و…..آگاهی یابید.در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی در تبریز تمامی هزینه ها و قیمت قطعات بر مبنای نرخ اتحادیه می باشد و حتی به مشتریان خود نیز تخفیفاتی می دهد.نمایندگی تعمیرات ال جی در تبریز به عنوان یکی از بهترین مراکز تعمیرات در شهر شناخته شده اند و بعد از انجام تعمیرات تیم تعمیراتی ما با مشتریان در ارتباط می مانند تا از رضایت آنها اطمینان حاصل کنند و همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان عزیز می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml