خبر مهم وزیر صمت از تغییر قیمت خودرو در آینده/ خودرو ارزان می شود یا گران می شود؟

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در صنعت خودرو با تعمیق ساخت داخل و تمرکز بر کیفیت باید به سمت قیمت های جهانی حرکت کنیم.
به گزارش اخبار تایمز؛ عباس علی آبادی در مراسم افتتاحیه شرکت فولاد دشتستان واقع در شهرک زاویه شهرستان زرندی با حضور خبرنگاران با اشاره به استقرار صنایع راهبردی و راهبردی در استان مرکزی و لزوم توجه به صادرات و تجارت که مبتنی بر آن است. حمایت از تولید صنعتی افزود: شرکت فولاد دشتستان قادر است محصولات بالادستی را به محصولات پایین دستی تبدیل کرده و بین ۲۰ تا ۳۰ درصد ارزش افزوده ایجاد کند، البته در برنامه های توسعه باید به سمت ایجاد ارزش افزوده بالاتر برویم.
وی با اشاره به اینکه یکی از نیازهای کشور تامین ورق های سبک صنعت خودرو و لوازم خانگی است که روی این دو مورد در صنعت تمرکز کرده ایم، گفت: امیدوارم این نقاط تمرکز به اهداف برسد. اکنون در نقطه امید هستیم و امیدواریم به نقطه هدف برسیم.
وزیر صامت در خصوص تنش آبی در کشور و نیاز آبی صنایع گفت: ایران کشوری است که از نظر منابع آبی در مضیقه است و برای مصرف بهینه و با توجه به ارزش افزوده بالا باید به سمت صنعتی شدن حرکت کنیم. که صنعت ایجاد می کند، باید سهم بیشتری از منابع آب به صنعت اختصاص یابد. در حوزه کشاورزی باید با مدیریت منابع آب به سمت کشاورزی مدرن و پیشرفته برویم.
علی آبادی در خصوص موضوع کاهش قیمت خودرو نیز گفت: در حوزه قیمت خودرو با تعمیق ساخت داخل و تمرکز بر کیفیت باید به سمت قیمت های جهانی حرکت کرد. بحث کاهش قیمت یک موضوع است و کیفیت تولید خودرو و رسیدن به استانداردهای جهانی موضوع دیگری است که هر دو باید دنبال شود.
وزیر صامت که به منظور افتتاح شرکت فولاد دشتستان در شهرک صنعتی زاویه از شهرستان زرندیه به این شهرستان سفر کرده بود پس از افتتاح این واحد تولیدی و صنعتی با حضور در گلزار شهدای زاویه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد. و اهدای گل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml